וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוא אופנועי אנפילד עובר לד.ל.ב

14.2.2021 / 8:00

ד.ל.ב מוטורספורט, יבואנית אינדיאן, KTM ועוד מקבלת את זיכיון היבוא של אופנועי רויאל אנפילד ההודית. אולם התצוגה עתיד להיפתח בתל אביב

ד.ל.ב מוטורספורט תייבא את רויאל אנפילד. אתר יצרן
מותג האופנועים הבריטי-הודי נוסד ב-1901/אתר יצרן

זיכיון היבוא של אופנועי רויאל אנפילד מחליף ידיים ועובר מקבוצת ג.ב.ר לידי קבוצת לובינסקי שם ישווק על ידי ד.ל.ב מוטורספורט.

היצרנית שבהיצע שלה שישה דגמים מייצרת בהיקף של כמיליון אופנועים בשנה נמצאת כרגע בסיום תהליך פיתוח של מספר דגמים עדכניים, זאת במטרה להרחיב את הפעילות שלה באירופה. כולל ציוד הכלים מתוצרתה במנועים העומדים בתקן יורו 5.

ד.ל.ב מוטורספורט תייבא את רויאל אנפילד. אתר יצרן
קונטיננטל 650 בסגנון קפה רייסר/אתר יצרן

בשלב ראשון ישווקו פה האינטרספטור והקונטיננטל וכן ההימליאן 410.

האינטרספטור והקטנטיננטל שניהם עם מנוע 650 סמ"ק, טווין מקביל, מקורר אוויר -שמן בהספק של 47 כ"ס. האינטרספטור בעיצוב קלאסי שמרני, והקונטיננטל במראה קפה רייסר רטרו.

הימליאן 410 הוא אופנוע דו"ש פשוט ותכליתי. מונע באמצעות סינגל בנפח 411 סמ"ק ובהספק של 24.3 כ"ס. חישוקי 21 אינץ' מלפנים ו-17 אינץ' מאחור נושאים שלדת צינורות ומכלולים בסיסיים אבל כאלו שאמורים להבטיח עמידות ושרידות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ד.ל.ב מוטורספורט תייבא את רויאל אנפילד. אתר יצרן
הימליאן 410: דו"ש פשוט ותכליתי/אתר יצרן

בעתיד יתחיל היבוא של שלושה דגמים נוספים שהתחדשו בשנה האחרונה אלו הם המטאור הבוליט והקלאסיק.

למרות העיצוב הנייקדי הפשוט, המטאור הוא אחד המודרניים בדגמי היצרנית, והוצג בסוף 2020. המנוע הוא בנפח 350 סמ"ק, עם 20.4 כ"ס ו-2.75 קג"מ, תיבת ההילוכים בת 5 מהירויות. שלדת פלדה, מזלג 41 מ"מ עם מהלך של 130 מ"מ מלפנים ובקצהו חישוק 19 אינץ' ובלם דיסק בקוטר 300 מ"מ. מאחור חישוק 17 אינץ' ו-270 מ"מ. בלוח המחוונים מחוון מהירות אנלוגי ולצידו צג LCD ויש גם שקע USB.

ד.ל.ב מוטורספורט תייבא את רויאל אנפילד. אתר יצרן
ה"קלאסיק" החדש יגיע בהמשך השנה/אתר יצרן

שיווק ושירות המותג החדש יתבסס על חלק ממערך הסוכנויות בפריסה ארצית של ד.ל.ב מוטוספורט. לצד מעבר זיכיון היבוא, הודיעה חברת ג.ב.ר שרותי רכב תמשיך לשרת את קהל לקוחותיה כפי שהיה בעבר במכירות ובשרותי מוסך. "השינוי נעשה תוך שיתוף פעולה בייננו לבין חברת האם בהודו מתוך כוונה להרחיב את נוכחותו של המותג בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully