וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LS המחודשת בישראל: רק היברידת וזולה יותר

2.3.2021 / 21:58

יבואנית לקסוס מתחילה בשיווק ה-LS המעודכנת. מעתה רק עם יחידת הנעה היברידית וללא הנעה כפולה, שינויים בעיצוב, באבזור ובמערכות הבטיחות . המחיר: 800 אלף שקלים

לקסוס LS המחודשת בישראל. אתר יצרן
פגושים קדמיים חדשים, גימור שונה לגריל ויחידות תאורה חדשות/אתר יצרן

לקסוס LS, כעת בדור החמישי שלה הייתה החלוצה שאיתה יצאה לדרך חטיבת היוקרה של טיוטה ב-1989, איום של ממש על הגרמניות היא לא הייתה, אבל בכל הקשור לשילוב מנועים היברידיים במכוניות יוקרה - יש לה זכות ראשונים. כעת עם הגעת מתיחת הפנים שלה לישראל - זו גם תצורת ההנעה היחידה שלה.

שינויי העיצוב זעירים עד בלתי מורגשים, אבל חשובים מהם אלו העדכונים בתא הנוסעים שלושת החשובים בהם: קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, הפיכת מסך ה-12.3 אינץ' למסך מגע וכתוצאה מכך, אפשרות להיפטר מהתפעול הנוראי של משטח המגע הבעייתי. כמו כן נוספה מערכת שמע של MARK LEVINSON עם 23 רמקולים.

גם מערכות הבטיחות מיישרות סוף סוף קו עם המקובל בגזרתה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מלפנים ומאחור, התרעת רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורים, תיקון סטיה מנתיב, בלימה אוטומטית ועוד.

לקסוס LS המחודשת בישראל. אתר יצרן
מסך מגע, גימורים בעבודת יד/אתר יצרן

יחידת ההנעה משלבת מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטרים בתצורת V6 עם מנוע חשמלי להספק משותף של 359 כ"ס. בלקסוס מספרים על שיפורים טכניים למערכת ההיברידית שאמורים לאפשר ניצול טוב יותר של הסוללה ולתרום טווח פעולה רחב יותר של ההנעה החשמלית.

ההנעה היא אחורית והכוח עובר דרך תיבת הילוכים שגם היא היברידת במובן מסוים - היא משלבת תיבה פלנטרית בת ארבעה הילוכים ותיבה רציפה. השילוב של כל אלו מביא לתאוצה של 5.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לקסוס LS המחודשת בישראל. אתר יצרן
שיפורים גם לבולמי האוויר ולמושבים אמורים לשפר את הנוחות/אתר יצרן

בתחומי הנוחות והנינוחות, מסימני ההיכר של ה-LS לדורותיה מתארת לקסוס שיפורים בבולמי האוויר שלהם טווח פעולה רחב יותר, במוטות המייצבים, צמיגי הראן פלאט (חסיני תקר) שרוככו ואפילו במבנה המושבים.

ה-LS תגיע לישראל ברמת גימור אחת וגבוהה - Takumi, הכוללת עיסוי למושבים, דיפון עור זמש לתקרה, כיוון חשמלי עם זכרונות למושבים האחוריים ועוד. למעשה האופציה היחידה שניתנת להוספה היא גימורי עץ מיוחדים בתא הנוסעים ושילוב אריגה מחוטי כסף דקים בדיפוני הדלתות בעבודת יד ברמת הגימור High Wood.

המחירים ה-800 אלף שקלים לגרסה הרגילה ו-820 אלף שקלים ל-High Wood.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully