וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חשמל באוויר: יצרן הרכב האיכותי ביותר בסין כבר כובש את ישראל

בשיתוף GAC

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:54

סין היא מעצמה בעולם הרכבים החשמליים, בזכות שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות, פיתוח בלתי נפסק וייצור ברמה גבוהה. מותג GAC מוביל את המהפכה עם דגמים חדשניים, שמתחילים להיכנס גם לשוק המקומי שלנו

GAC. יח"צ,
GAC/יח"צ

הקטגוריה הצומחת ביותר בעולם הרכב בשנים האחרונות היא הרכבים החשמליים. בכל שנה נרכשים ברחבי הגלובוס עוד ועוד רכבים כאלו והאיכות שלהם רק הולכת ומתפתחת עם התקדמות הטכנולוגיה.

מי שכמובן לא הייתה יכולה להישאר מאחור היא סין, המעצמה העולה בעולם. תעשיית הרכבים החשמליים בסין נמצאת בשנים האחרונות בתנופה אדירה ומובילה את המהפכה בתחום.

לצד הפוטנציאל העסקי הגדול והאפשרות להפוך דרך כיבוש תעשיית הרכבים החשמליים למובילה בכל הנוגע לטכנולוגיה החדשנית בעולם, בסין השכילו גם להבין את היתרונות של הרכבים החשמליים בכל הנוגע לשמירה על איכות הסביבה וצמצום זיהום האוויר הגבוה, שקיים במקומות שונים במדינה.

בעזרת תמיכת הממשלה הסינית ויצירת חוקים ורגולציות שעודדו את התעשייה לדחוף את עצמה קדימה, עבדו הסינים במרץ בשנים האחרונות על מנת לפתח טכנולוגיות מתקדמות, שהובילו להשקתם של שלל כלי רכב חשמליים תוך זמן קצר. לצד הרכבים עצמם אפשר למצוא כיום בסין גם תעשייה תומכת ענקית, כולל ייצור הסוללות לרכבים החשמליים. המובילה בתחום זה היא CATL, המייצרת סוללות ליתיום יון למגוון הדגמים הבולטים בקטגוריית הרכבים החשמליים.

GAC. יח"צ,
GAC/יח"צ

תעשיית הרכב הסינית התפתחה בשנים אלו בחברה טובה וכשהיא משקיפה לעבר ההתמודדות וההצלחות של שכנותיה. ביפן נאבקו כבר לפני כחצי מאה על מנת להתחרות עם תעשיות הרכב מארה"ב ואירופה ולספק תוצר שייחשב כלגיטימי ומבוקש. בדרום קוריאה נכנסו למרוץ כמה עשורים לאחר ארץ השמש העולה וגם שם, התקשו תחילה לייצר מכוניות שיעמדו בסטנדרט הנדרש.

כיום, לעומת זאת, הנתונים מראים שרכבים משתי המדינות נמסרים בכמות גבוהה וכעת, תעשיית הרכב הסינית עוברת תהליך דומה. אם בעבר הרכבים הסינים לא הביאו עמם לשוק איזו בשורה חדשנית, הרי שבעת המודרנית הם כבר מספקים את האיכות ואת פריצת הדרך הטכנולוגית, שהופכות אותם לנחשקים במיוחד.

חברת GAC (Guangzhou Automobile Group), שנוסדה ב-1955, למדה היטב מיצרני הרכב היפנים, יישמה את הלקחים בסין ומציעה מכוניות משובחות, עם אבזור מתקדם ומלא והטכנולוגיה החדשנית ביותר. ב-GAC ניתן לאורך תהליך הלמידה דגש על המכוניות עצמן והטכנולוגיה שלהן, כמו גם על השירות ללקוח ומערכי הייצור והשיווק. החבילה השלמה.

GAC. יח"צ,
GAC/יח"צ

GAC היא אחת החברות החשובות והחזקות בתעשיית הרכב הסינית המודרנית ומהווה אחת משלוש יצרניות הרכב הגדולות במדינה. היא מייצרת יותר משני מיליון רכבים בכל שנה, משווקת אותם לכ-30 מדינות ומחזיקה מרכז עיצוב יוקרתי בלוס אנג'לס ומרכזי פיתוח שונים ברחבי ארה"ב.

יותר מכל, מזוהים הרכבים של GAC בזכות האיכות הגבוהה שלהם והחברה מובילה את דירוגי יצרני ומותגי הרכב האיכותיים ביותר בסין. בזכות ההצלחה, גם ענקיות הרכב היפניות פצחו בשיתוף פעולה עם GAC והיא הפכה בשנים האחרונות ליצרנית הרכב בסין עבור טויוטה, מיצובישי והונדה.

הקשר עם טויוטה חזק במיוחד ובין החברות מתנהל שיתוף פעולה לפיתוח טכנולוגיית המימן. טויוטה העולמית אף הכריזה שהיא תספק ל-GAC את הטכנולוגיה להנעה ההיברידית שלה, כמו גם את טכנולוגיית הקישוריות ברכב - טויוטה מעולם לא העבירה עד היום את המידע המדובר לחברה אחרת והמהלך הזה מעיד לא רק על האמון הרב שרוכשים בחברה היפנית ל-GAC, אלא גם מוכיח את רצונה של טויוטה להרחיב עוד יותר את הנתח שלה ממכירת הרכבים החשמליים, הידידותיים לסביבה, בסין.

GAC. יח"צ,
GAC/יח"צ

בינתיים, GAC ממשיכה לפתח ולשכלל את הדגמים שלה והקימה את GAC R&D ו-GAC AION, שתי חטיבות שמטרתן פיתוח הרכבים החשמליים בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. חטיבת המחקר (R&D) אף חשפה גרסה מימנית לספינת הדגל של היצרנית - Aion LX אשר מהווה שלב חשוב נוסף בהתקדמות של GAC בתחום המחקר והפיתוח לעבר רכבים חדשניים.

לישראל הגיעה מותג GAC לפני קצת למעלה משנה והוא מיובא לארץ על ידי אוריון מוביליטי, מבית קבוצת יוניון, היבואנית של טויוטה ולקסוסהדגם הראשון של GAC שמשווק בישראל הוא דגם הפנאי GE3, המתהדר ברמת גימור גבוהה במיוחד, טכנולוגיה מתקדמת וטווח נסיעה גדול (309 ק"מ בין טעינות). בתקופה הקרובה צפוי מותג GAC להרחיב את היצע הדגמים בישראל ואף להשיק בארץ את ספינת הדגל החשמלית מסדרת ה-AION היוקרתית.

GAC. יח"צ,
GAC/יח"צ
בשיתוף GAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully