וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר מהפקקים: 5 קטנועים חדשים לסאן יאנג

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:17

מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג לישראל מודיעה על תחילת השיווק של חמישה דגמים חדשים. החל מה-JET X 125 ועד המקסים 400 הגדול. הפרטים המלאים בפנים

קטנועים חדשים לסאן יאנג בישראל. אתר יצרן
סאן יאנג JET X 125 עירוני וקטן למוגבלי רישיון/אתר יצרן

למרות הנתון העגום העולה מסיכום תאונות הדרכים ברבעון הראשון של השנה, עם אחוז לא מבוטל של נפגעים בקרב רוכבי הדו גלגלי, העלייה המתמשכת בעומסי התנועה שהולכים להישאר איתנו לעוד הרבה מאוד שנים, ההימנעות מהתחבורה הציבורית המקרטעת, מצוקת החניה שנעלמת ובאופן כללי ההבנה שבישראל כלים דו גלגליים הם פתרון הביניים המתבקש - מסמנים את שוק הקטנועים הקטנים לכזה שעשוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות.

מטרו מוטור, החלה בשיווק חמישה דגמים מתוצרת סאן יאנג הפרוסים פחות או יותר בחמש הקטגוריות המשמעותיות ביותר לכלי דו גלגלי יום יומי. החל מה-JET X 125 הקטן ועד למקסים, קטנוע המנהלים בנפח 400 סמ"ק.

JET X

קטנוע עירוני עם קריצה ברורה לכיוון הספורטיבי יותר מאשר לשימושיות בעיצוב שלו. מנוע בנפח 125 סמ"ק מקורר נוזל בהספק של כ-12.5 כ"ס אומרים שהוא רלוונטי גם לבעלי רישיון A2 הבסיסי בדרגות הרישיון לדו גלגלי.

לכלי העירוני תאורת לד מלאה, הנעה ללא מפתח, שקע טעינה מהירה לנייד והחשוב מכל - מערכת ABS כסטנדרט, שעדיין אינה נפוצה מספיק בכלים בנפח שלו.

המחיר: 16 אלף שקלים.

קטנועים חדשים לסאן יאנג בישראל. אתר יצרן
דראגון 160 עירוני עם קריצה ספורטיבית/אתר יצרן

דראגון 160

הדראגון, או בשמו הרשמי DRGBT160 גם הוא קטנוע עירוני בבסיסו, עם מנוע בנפח 160 סמ"ק ובהספק של 14.8 כ"ס (מתאים לרישיון A1). כמו ב-JET גם לו מנוע מקורר נוזל, שקע טעינה ייעודי לנייד, תאורת לד ובלמי ABS (כאן מתוצרת בוש).

עוד שתי מערכות לא שגרתיות בקטנועים שמופיעות פה הן מערכת דימום מנוע בעמידה (שאמורה לצמצם פליטת מזהמים וכביכול לחסוך דלק) וכן מערכת ALEH המבוססת על תושבת מנועת את התרוממות המנוע ויחד איתו את מרכז הכובד של הקטנוע בתאוצה.

המחיר: 20 אלף שקלים.

קטנועים חדשים לסאן יאנג בישראל. אתר יצרן
ג'וימקס: מ-125 ועוד 300 סמ"ק/אתר יצרן

ג'וימקס Z+

גם אחד מרבי המכר הגדולים יותר של השוק המקומי בכלל וסאן יאנג בפרט ה-Joymax מתחדש השנה בגרסה חדשה. מלבד עיצוב חדש שכולל תאורת לד מלאה, הוא מקבל גם משקף מתכוונן, שקע טעינה מהירה לנייד, מערכת בלימה עם ABS וגרסת ה-300 סמ"ק תצויד בבקרת אחיזה.

המחירים:
125 סמ"ק: 20 אלף שקלים
250 סמ"ק: 26 אלף שקלים
300 סמ"ק: 28 אלף שקלים

קטנועים חדשים לסאן יאנג בישראל. אתר יצרן
מתיחת פנים לקרוזים 300/אתר יצרן

CRUISYM 300 "אלפא"

הקרוזים, המכוון ללקוחות המחפשים קטנוע בנפח ביניים אולם עם מרווח גדול יותר מהמקובל זוכה למתיחת פנים ועדכון למנוע, שכמו כל האחרים יעמוד כעת בתקן יורו 5 ועם בקרת אחיזה.

גם פה העיצוב המחודש כולל מעבר לתאורת לד מלאה, הוא מצטייד בלוח מחוונים חדש, טעינה מהירה לנייד, התא מתחת לכסא מתאים לאחסון שתי קסדות, משקף מתכוונן עם מתקן ייעודי למצלמת דרך.

מחיר: 30 אלף שקלים

קטנועים חדשים לסאן יאנג בישראל. אתר יצרן
מקסים 400 דגם חדש לחלוטין/אתר יצרן

MAXSYM 400

המקסים בגלגוליו הראשונים היה האיתות הראשון של סאן יאנג בנוגע לכוונות שלה לפרוץ קדימה לשורה הראשונה של יצרניות הקטנועים. הדור החדש שלו ממשיך באבולוציה, עם שלדת צינורות חדשה וקלה יותר, מנוע משופר (שעומד בתקן יורו 5) ומתלים משודרגים (בולם אחורי מתכוונן ושני משולשי היגוי מלפנים).

ברשימת אבזור הבטיחות מערכת ABS של בוש ובקרת אחיזה. באבזור הנוחות בין השאר הנעה ללא מפתח, תאורת לד ומערכת חדשה המפעילה את הבלמים בעת פתיחת רגלית הצד.

מחיר: 36 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully