וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב שהוא אמירה: הדור השני של ניסאן ג'וק עומד להוביל עוד מהפכה

בשיתוף ניסאן

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 11:52

לפני עשור, ניסאן ג'וק הדהימה את העולם ובזכות עיצוב מבריק וייחודי, שמה את הקרוסאוברים על המפה. עכשיו אנחנו מקבלים גרסה רעננה וחדשה, עם מקום לטאץ' אישי, כדי שהכל יהיה בסטייל שאתם הכי אוהבים. כי הרכב הוא חלק בלתי נפרד מהאופנה שלנו

ניסאן ג'וק. יח"צ,
הג'וק מוביל עוד מהפכה/יח"צ

אנחנו חיים בעולם מלא באופנה, סטייל וחדשנות. לפחות פעם ביום נעצור את הגלילה האינסופית בפיד כדי להתמקד לרגע במשהו שמושך את תשומת הלב שלנו - בגד שעוד לא ראינו, תכשיט מיוחד, אולי תיק מזמין או אימון ספורטיבי שקורץ לנו. כולנו אוהבים להיות "אין" וליהנות מדברים מיוחדים, שכבר במבט ראשון אפשר להבין שהם לא דומים לשום דבר אחר.

זה בדיוק מה שקרה לפני עשור, כשניסאן הציגה לראשונה את רכב הג'וק שלה. זה היה קרוסאובר קטן ומעוצב, שהעולם פשוט לא הכיר ובהתאם, נותר פעור פה. הג'וק הפך לסנסציה בן לילה, מכר עד היום כבר למעלה מ-1.5 מיליון רכבים בכל העולם והוביל את הקטגוריה כולה, שהפכה לנפוצה ואהובה במיוחד. מאז ועד היום, בכל כביש בו אתם נוסעים או חנייה אליה אתם נכנסים, סביר להניח שתראו קרוסאוברים.

ניסאן ג'וק. יח"צ,
דגם ששינה את העולם הקרוסאוברים. ניסאן ג'וק המקורי/יח"צ

אלא שהאופנה, כידוע, לא עוצרת לרגע ומתחדשת כל הזמן. עיצובים שהיו חדשניים לפני עשור, כמו זה שהפך את ניסאן ג'וק לרכב נחשק ועזר לו להדהים את השוק, עוברים שינויים ברוח התקופה וזה בדיוק מה שניסאן עושה עכשיו, עם הדור השני של הג'וק. לפני עשור, בעולם בלי הרבה קרוסאוברים, אי אפשר היה לפספס את הג'וק המקורי בזכות הסגנון הייחודי שלו. היום מדובר כאמור בקטגוריה חזקה במיוחד ולכן, הדור השני של הג'וק יודע שכדי להתבלט צריך ערך מוסף. זה בדיוק מה שהוא עושה, עם סגנון שנותן טוויסט חדש לקטגוריית הקרוסאוברים.

אנחנו כבר יודעים היום שרכב הוא מזמן לא רק כלי להגיע ממקום למקום, אלא אמירה - על עצמכם ועל הסטייל שמגדיר אתכם. בדומה לתכשיט או בגד, הרכב הוא פריט עיצובי שבוחרים בקפידה, כזה שמלווה אותנו בכל יציאה מהבית לדרכים ולכן צריך להתאים למידותינו. בין אם אתם מגיעים איתו לעבודה, מקפיצים את הילדים לחברים או מארחים אחרים לנסיעה - הסביבה תמיד תשים לב לרכב שלכם, ואתם תמיד תרצו לוודא שלכולם נוח ומרווח ושחוויית הנסיעה מזמינה. זה מתחיל מהרגע שמסתכלים על הרכב מבחוץ ועומדים להיכנס אליו, ועד שיוצאים ממנו.

ניסאן ג'וק. יח"צ,
אבזור ברמה הגבוהה ביותר/יח"צ

כאן בא לידי ביטוי הייחוד של הרכבים מקטגוריית הקרוסאובר - היכולת שלהם להתאים לכל סיטואציה ולהבטיח שחוויית הנסיעה תהיה מעולה בין אם אתם בכביש הפתוח ולוקחים את המשפחה לטיול נופים מרהיב בדרכים מעט עקלקלות, או קופצים לעשות סידורים וצריכים להתנייד בקלות ונעימות בתוך העיר. הדור השני של ניסאן ג'וק שם דגש על כך ומבטיח לכם הנאה ונוחות מירבית בכל נסיעה, לכל מטרה.

הג'וק לא רק מציע את העיצוב המיוחד שלו, שכולם אוהבים כבר המון שנים, אלא גם את האפשרות לתת את הטאץ' האישי שלנו, כזה שיהפוך אותו לרכב שבאמת רק לנו יש. זה מתחיל בעיצוב החיצוני, עם החזית השובבה, פנסי הלד המעוצבים בחלק הקדמי, הגריל עם עיטורי הכרום והתפיחות בצדי מכסה המנוע ונמשך לעיצוב הפנימי, דרך גוונים רעננים של ריפוד ודשבורד שאפשר לבחור לבד, מסך גדול שמונח במיקום אידיאלי, הגה ספורטיבי שכיף להחזיק ותאורה שממלא את הרכב ומכניסה אותנו למוד הנכון.

ניסאן ג'וק. יח"צ,
חוויית נסיעה שלא הכרתם/יח"צ

תוסיפו לזה מנוע טורבו עוצמתי, פיתוח משולב של ניסאן, רנו ומרצדס, שמאפשר נסיעה חלקה וחסכונית בדלק, גיר מודרני (כפול מצמדים, עם שבעה הילוכים) ואבזור ואמצעי בטיחות מהרמה הגבוהה ביותר ותקבלו רכב שכולו חוויה אחת גדולה, מלאה בסטייל וגלאם. אין יותר כיף מאשר למצוא את הסגנון שלכם ולהביע את עצמכם דרך אמירה וזה בדיוק מה שניסאן ג'וק החדש מציע. אז למה אתם מחכים?

ניסאן ג'וק. יח"צ,
אז למה אתם מחכים?/יח"צ
בשיתוף ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully