וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבזרת ומתייקרת: טויטה קאמרי המחודשת פה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 18:31

החל שיווק טויוטה קאמרי הייבריד בגרסה לאחר מתיחת הפנים שלה. העדכונים הקוסמטיים קלים, תוספת אבזור נוחות ומערכות בטיחות חדשות נרשמו. המחיר גם הוא טיפס למעלה

טויוטה קאמרי המחודשת בישראל/יצרן

אחרי שעברה מתחיחת פנים בנובמבר, טויוטה קאמרי מגיעה עכשיו לישראל בגרסה המעודכנת שלה. ההופעה החיצונית נותרה כמעט ללא שינוי, עם נגיעות קוסמטיות קלות לחזית המכונית, צבע הפנסים האחוריים ודוגמאות חדשות לחישוקי ה-18 אינץ'.

בתא הנוסעים גדל מסך המולטימדיה מ-8 ל-9 אינץ' ומטפס לראש הדשבורד בעוד פתחי המיזוג יורדים מטה. המולטימדיה כוללת מעתה קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, גלגל ההגה מחומם, תאורת אווירה נוספה לתא הנוסעים ושליטה על ההילוכים מההגה.

טויוטה קאמרי המחודשת בישראל. אתר יצרן
גדול יותר וגבוה יותר, מסך המולטימדיה הוא השינוי הבולט יותר בתא הנוסעים/אתר יצרן

במסגרת מתיחת הפנים זוכה הקאמרי למערך הבטיחות המתקדמת העדכני של טויוטה ה-Safety Sense 2.5 שכולל בלימת חירום אוטומטית שכוללת זיהוי הולכי רגל גם בלילה, סיוע היגוי במצבי חירום, התרעה על תנועת רכב חוצה או הולך רגל בצומת, בקרת השיוט האדפטיבית משולבת בקריאת תמרורים, תזכורת למניעת שכחת ילדים במכוניות ועוד.

העדכון אינו נוגע ליחידת ההנעה וזו נותרת 2.5 ליטר עם מערכת הבירידית בהספק משולב של 218 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.5 שניות והמהירות המירבית היא 185 קמ"ש.

במסגרת העדכון תשווק המכונית רק ברמת הגימור הגבוהה יותר ה-XLE ומחירה יעמוד על 215 אלף שקלים - התייקרות של 10,000 שקלים ביחס לגרסה טרום מתיחת הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully