וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים להתקין ברכב מערכת למניעת שכחת ילדים? מצאנו את ההצעות הכי טובות

בשיתוף וואלה!שופס

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 10:54

מה-1 באוגוסט, כל מי שמסיע ברכבו ילדים מתחת לגיל 4 צריך להצטייד במערכות שיעזרו למנוע אסון. Tippy ו-Baby beep, אותן תוכלו למצוא בוואלה!שופס במחירים מדהימים, נעזרות באפליקציות חכמות ומסרונים כדי להתריע בזמן ולהציל חיים

מערכת נגד שכחת ילדים. יח"צ,
מערכת נגד שכחת ילדים/יח"צ

אחת התופעות האיומות ביותר ולצערנו, גם המוכרות לנו היטב, היא שכחת ילדים ברכבים. בישראל, בעיקר כאשר הטמפרטורות בקיץ מטפסות במהרה, ילד או ילדה קטנים שנשכחים בטעות במכונית עלולים להיפגע קשות ואף למות. על פי נתוני ארגון "בטרם", בעשור החולף אירעו ברחבי הארץ קרוב לאלף מקרי שכחת ילדים ברכבים, כאשר 34 מתוכם הסתיימו במוות.

לאורך השנים נעשו ניסיונות רבים להילחם בבעיה החמורה הזו, כולל קמפיינים להעלאת מודעות, אולם הפתרונות השונים זכו להצלחה חלקית בלבד. בשל כך, משרד התחבורה נכנס לתמונה והעביר תקנה חדשה, הקובעת כי החל מה-1 באוגוסט 2021 אסור להסיע ברכב ילדים מתחת לגיל 4, אם לא מותקנת מערכת עזר שמתריעה ומזכירה לכם לא לשכוח את הילדים.

כל נהג ונהגת בישראל, המסיעים ברכבם ילדים מתחת לגיל 4, יצטרכו להצטייד באחת המערכות הקיימות בשוק, כאשר האכיפה בנושא תתחיל כבר ב-1 בינואר 2022. וכיוון שמדובר בנושא חשוב כל כך, עם ובלי קשר לתקנה ולאכיפתה, אתם רוצים לוודא שהמערכת שלכם איכותית, מוצלחת ותעזור לכם לשמור על חיי ובריאות הילדים שלכם.

מערכת למניעת שכחת ילדים. יח"צ,
מערכת למניעת שכחת ילדים/יח"צ

בוואלה!שופס תוכלו למצוא מערכות התרעה מעולות: מערכת Tippy ומערכת Baby beep - מערכות אותן מתקינים בקלות ברכבים שלכם.

Tippy: בזכות טכנולוגיה מיוחדת, ברגע שתתרחקו מספר מטרים בלבד מהרכב, מערכת Tippy תשלח לכם התרעה קולית שתזכיר לגבי נוכחותו של ילד ברכב. את ההתרעה ניתן לנתק תוך 40 שניות ואם היא לא נותקה, מסרון יישלח לשני אנשים המוגדרים על ידכם, למקרי חירום. במסרון יופיע מיקום הרכב. המערכת כולה פועלת בעזרת אפליקציה, המתחברת ל-Pad שנמצא במושב הבטיחות של הילד הנוסע ברכב, ומזהה כי הוא נמצא בו.

Baby beep: מערכת הבנויה מכרית חכמה, אשר מונחת על כל מושב בטיחות לילדים ותצפצף פעם אחת כאשר הילד יתיישב ופעמיים כשהוא יקום, כך שתוכלו לוודא את תקינות המערכת. בעזרת האפליקציה, המערכת תתריע בעזרת צפצוף וחיווי ויזואלי על הסמארטפון שלכם, אם תתרחקו מהרכב בעוד הילד עדיין בתוכו. המערכת גם תשלח מסרון עם קישור למיקום הרכב לאנשי הקשר למצבי חירום. אם אתם בלי הסמארטפון או שכחתם אותו ברכב, ישלחו הודעות במקרה שהמכונית נמצאת במצב סטטי כבר למעלה מ-10 דקות.

מערכת למניעת שכחת ילדים. יח"צ,
מערכת למניעת שכחת ילדים/יח"צ

Bebecare Easy Tech: המערכת החכמה מבית Chicco היא אחת המובילות בתחום מוצרי התינוקות והבטיחות ברכב. מדובר במכשיר אוניברסלי, שמאפשר לכם להשתמש בו מבלי שתצטרכו לשנות את תכונות כיסא הבטיחות של הילדים שלכם. ניתן להשתמש במכשיר על כיסאות תינוק ברכב מגיל לידה והלאה והוא מתחבר בפשטות באמצעות קליפס לרצועת הכיסא או חגורת הבטיחות של הרכב. מתקינים, נרשמים בזריזות ומיד מקבלים חיבור אוטומטי לאפליקציה. ברגע שתחברו את המכשיר, המערכת תופעל.

בוואלה!שופס, אתר הקניות הגדול של ישראל, תוכלו למצוא את המערכות במחירים מיוחדים ולבחור איזו מביניהן אתם רוצים להתקין ברכבים שלכם בהקדם האפשרי. באתר מחכה לכם גם כל מה שתינוקות וילדים צריכים לקיץ הזה, החל מכיסאות אוכל וטיטולים, ועד למזרקות מים לחצר, ספרי אמבט, אביזרים לבילוי בחוף הים ועוד - והכל עם הצעות מדהימות ומבצעים שלא מוצאים בשום מקום אחר.

בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully