וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד ברונקו "הנסי": 405 סוסים בשטח

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 11:52

עוד לפני שיצא לשוק, פורד ברונקו החדש כבר נופל לידי סדנת השיפורים "הנסי" שלוקחת אותו למקצה שיפורים למנוע ומוסיפה חבילת שטח והופעה

פורד ברונקו הנסי. אתר יצרן
ברונקו הנסי וולוסירפטור, חיה רעה בקטע טוב/אתר יצרן

עוד לפני שיצא לשוק, היה ברור שפורד ברונקו החדש הולך להיות הדבר החם בשטח ל-2021. שנות הציפייה חברו לשנת הקורונה שהוציאה אנשים לשטח יותר מאי פעם וסידרו לפורד את הסערה המושלמת להשקת רכב השטח שלהם.

במקביל, אחרי שנים שבהן בנתה בעיקר מכוניות על מופרכות ושיפרה מכונית ספורט אמריקניות, עשתה בשנים האחרונות סדנת הנסי מטקסס הסבה והיא נכנסת יותר ויותר עמוק לעולמות השטח. עכשיו היא עושה את זה עם הברונקו הנסי וולוסירפטור.

בסדנה לקחו את מנוע ה-V6 טווין טורבו בנפח 2.7 ליטרים של הברונקו, התאימו לו סעפות יניקה ופליטה חדשות, כיילו מחדש את המנוע וחילצו ממנו 405 כ"ס, 95 סוסים יותר מאשר יש במקור לגרסת ה"ויילד טראק" עליה הוא מבוסס. המומנט עומד על 69.5 קג"מ. התוצאה מבחינת ביצועים היא זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות.

חבילת השטח שלו כוללת צמיגי 35 אינץ' על חישוקי 18 אינץ', פגושי שטח קשיחים לשיפור זווית הגישה והנטישה, מדרגות צד ניתנות להסרה ושאר קישוטי שטח כמו גשרי אורות ומדבקות לרוב.

200 יחידות של הוולוסירפטור ברונקו ייוצרו בשנה הראשונה ותמורת 24 אלף דולר (בנוסף למחיר הברונקו עצמו...), הפיתוח המאושר עלי ידי פורד לא פוגם באחריות והרוכשים יקבלו אחת ל-36 חודשים או 36 אלף מייל.

ולזווית המקומית המעניינת - תאורטית אתם יכולים להשיג אותו גם כאן. כי הבסיס היא גרסת ה-WILDTRAK המיועדת לנהיגת שטח מהירה והינה אחת משלוש התצורות שיישווקו גם בישראל על ידי היבואנית הרשמית לצד ה-BADLANDS הייעודית לשטח הקשה וה-OUTER BANKS היותר יוקרתי-מסוגנן.
מתי? טכנית מכירה מוקדמת צפויה להתחיל ב-3.8 למרות שאין צפי הגעה בטווח הנראה לעין של כלי הרכב עצמם, כרגע לאור משבר השבבים ואילוצי שילוח של פורד העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully