וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיור חשמלי: זירו SR/S בישראל

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 16:42

דגם התיור של זירו מגיע לישראל, עם טווח משולב של 175 ק"מ, מנוע 110 כ"ס, נתון מומנט מדהים וזמן טעינה קצר במיוחד. המחיר: 95 אלף שקלים

כשנה וחצי לאחר שהוצג, מגיע לישראל דגם התיור של יצרנית האופנועים החשמליים זירו מארצות הברית. מי שמיבאת את הדגם היא מטרו מוטור, שזיכיון היבוא של היצרנית עבר עליה פחות או יותר באותה תקופה ועסקה בביסוס המותג בישראל מאז.

הזירו SR/S עושה שימוש בבסיס של ה-SR/F הנייקד-שרירים החשמלי של היצרנית. מה שאומר שיש פה את המנוע החזק יותר של היצרנית ארוז בשלדת צינורות ועליה מעטפת פירינג כמעט מלאה. למרות הפלטפורמה המשותפת, תנוחת הרכיבה פחות "קרבית" עם כידון זקוף יותר ורגליות במיקום נמוך וקדמי יותר. לדברי היצרנית, החיפוי משפר את האוורודינמיות של האופנוע ב-13 אחוזים, מה שמאפשר להאריך את טווח הנסיעה שלו.

זירו SR/S בישראל. אתר יצרן
בולמים של שואה, בלמים של J.Juan מבית ברמבו ובקרת יציבות של בוש/אתר יצרן

כאמור, המנוע בו עושה שימוש ה-SR/S הוא זה של ה-SR/F, מה שאומר שיש פה 110 כ"ס, שזה יפה מאוד, אבל הנתון המרתק יותר הוא זה של המומנט שעומד על 19.5 קג"מ - נתון דמיוני בתחום הדו גלגלי.
את האנרגיה מספקת סוללת הליתיום 14.4 קוט"ש של היצרנית מתוצרת ZF ועל החיבור בין השתיים מנצחת יחידת השליטה של היצרנית.

מבחינת הטווח, מצהירה זירו על מספרים שנעים בין 260 ק"מ ברכיבה עירונית ל-175 ק"מ ברכיבה משולבת. כך שעדיין לא מדובר ב"אופנוע תיור" במובן הקלאסי של המילה, אלא יותר בכיוון של לקוח שתנוחת הרכיבה ב-SR/F והיעדר מיגון הרוח היו יותר מדי בשבילו ועל הדרך יקבל יותר טווח.

זירו SR/S בישראל. אתר יצרן
שיפור בזמני הטעינה ובטווח לעומת ה-SR/F עליו הוא מבוסס/אתר יצרן

נקודה נוספת בה רושם ה-SR/S שיפור ביחס למקור עליו הוא מבוסס הוא בטעינה שלו, הדגם שמגיע לישראל בגרסת הפרימיום מצויד בטעינה מהירה של הסוללה ממצב ריק ל-95 אחוזים בשעתיים וחצי. שימוש במטען מהיר (אופציה בתשלום) תקצר את זמן הטעינה לשעה וחצי. כמו בדגמים האחרים שלה, האחריות לסוללות היא ל-5 שנים.

כמו ב-SR/F גם פה יש לוח מחוונים על גבי צג TFT 5 אינץ', בו ניתן גם לראות את מצב הרכיבה הנבחר (מבין 4 קבועים או מצבים לפי העדפת הרוכב), בקרת השיוט וניווט.

מחיר ה-SR/S עומד על 95 אלף שקלים, שהם כ-5,000 שקלים פחות ממחירו המקורי של ה-SR/F (שנמכר כעת במבצע ב-80 אלף שקלים). את האופנוע ניתן יהיה לראות בהופעת בכורה מקומית ביום מכירות שתערוך מטרו בשישי הקרוב (13.8) בסניף מטרו סיטי בין 9:00 ל-13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully