וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אקליפס קרוס המחודש: פחות כוח, יותר כסף

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 22:34

כשנה אחרי הצגת מתיחת הפנים למיצובישי אקליפס קרוס הוא מגיע לארץ. המנוע נחלש, רמות גימור נוספו וכן גרסת 4X4. המחיר, לא מפתיע, התייקר

כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל מתחילה בשיווק האקליפס קורס - הקרוסאובר-קופה המעוצב שלה בגרסה מתוחת פנים, כשנה לאחר שהוצגה בעולם.

חיצונית מטפלת מתיחת הפנים בחזית שהופכת להיות דרמטית מאוד, עם יחידות התאורה הצרות ועיטורי הכרום שהפכו למאפיין עיצוב במכוניות של מיצובישי. גם החלק האחורי עוצב מחדש, אבל עם הבדלים קטנים יותר מאשר אלו שנעשו בחזית.

שינויי העיצוב גם האריכו אותו ב-14 ס"מ ל-455 ס"מ, אולם אין שינוי בבסיס הגלגלים שנותר 267 ס"מ. מי שנראה שכן גדל הוא תא המטען שטיפס מ-341 ליטרים ל-371 ליטרים ואלו גדלים עד 512 ליטרים (בהתאם לזווית משענת הגב מאחור).

מיצובישי אקליפס קרוס 2021. אתר יצרן
התארך ללא השפעה על מרווח הפנים/אתר יצרן

האקליפס קרוס נשאר עם מנוע ה-1.5 ליטרים טורבו, הפעם ההספק הוא 152 כ"ס הפחתה של 11 סוסים מ-163 שהיו לו בעבר, בנתון המומנט אין הבדל משמעותי, 25 קג"מ (25.4 קג"מ בעבר).
התאוצה מתארכת ב-1.2 שניות ותארך 10.5 שניות במקום 9.3 שניות בעבר, המהירות המקסימלית היא 190 קמ"ש.

תיבת ההילוכים היא רציפה עם 8 "יחסי העברה" המכוילים להעניק תחושה טבעית יותר בנסיעה. עוד בענייני הנעה - גרסת ההנעה הכפולה חוזרת. בעבר היא הוצעה ברמת הגימור פרימיום, כעת היא זמינה ברמת הגימור Instyle.

מיצובישי אקליפס קרוס 2021. אתר יצרן
מסך המולטימדיה גדל כבר ברמת הבסיס/אתר יצרן

האקליפס קרוס מגיע בחמש רמות גימור. גרסת הכניסה נקראת Intense והיא כוללת בין השאר מערכת מולטימדה עם מסף 9 אינץ' (7 אינץ' בעבר) ולה קישוריות אפל ואנדרואיד ו-WAZE מובנה, בקרת אקלים ועוד. מחיר גרסה זו עומד על 155 אלף שקלים (149 בעבר).

רמת הגימור השנייה היא ה-Executive שמוסיפה בלם יד חשמלי, מראות צד מתקפלות עם איתות, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת לד מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. המחיר: 160 אלף שקלים.

רמת הגימור Panoramic זהה לה מבחינת אבזור ומוסיפה גג פנורמי נפתח ב-171 אלף שקלים. רמת הגימור Instyle תגיע עם מושבים דמויי עור, חימום מושבים קדמיים וכיוון חשמלי למושב הנהג. המחיר: 172 אלף שקלים (התייקרות של 10,000 שקלים). ברמת גימור זו ניתן לקבל את האקליפס קרוס בהנעה כפולה עם בורר מצבי נהיגה, מחיר גרסה זו יהיה 186 אלף שקלים. רמת הגימור Premium מגיעה עם ריפודי עור למושבים ודמוי עור לדלתות, המושבים הקדמיים מחוממים וחשמליים, תצוגה עילית ועוד. מחיר גרסה זו: 181 אלף שקלים.

מיצובישי אקליפס קרוס 2021. אתר יצרן
שינוי עיצוב גם בחלק האחורי/אתר יצרן

בכל הקשור למערכות בטיחות, בגרסת הבסיס הוא מציע חבילה צנועה שכוללת בלימה אוטומטית, התרעה בלבד על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות. על מנת לקבל את חבילת הבטיחות המקיפה יותר יש לשדרג לרמות הגימור הגבוהות יותר. שם הוא כולל מערכת בלימה אוטומטית משופרת העושה שימוש במצלמה, רדאר וליידאר עם טווח זיהוי טוב יותר. בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור וזיהוי כלי רכב ב"שטח מת". אולם גם פה, כמו באאוטלנדר, אין אפשרות לקבל תיקון סטייה מנתיב, רק התרעה.

כלים ראשונים של האקליפס קרוס יגיעו רק ברבעון הראשון של 2022, כבעבר, הוא יתחרה בתפר שבין כלים כמו טויטה CHR ברמות הגימור הגבוהות שלו ובין כלים יקרים יותר כמו מאזדה CX5 או ניסאן קשקאי.

במהלך שנה יצטרפו גם גרסאות הפלאג אין ההיברידיות, שמחירן עשוי להיות אטרקטיבי יותר לאור המשך הטבת המס על מכוניות פלאג אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully