וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויאל אנפילד בישראל: החל מ-25,300 שקלים

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 7:12

עם מסורת של 120 שנים ביצור אופנועים והרבה מהפכות, יצרנית האופנועים רויאל אנפילד יצאה לדרך חדשה ועכשיו מתחילה את השיווק הסדיר בישראל

עם רוח גבית של אחת השנים הטובות ביותר לתחום הדו גלגלי בישראל, עם זיהוי של פוטנציאל של מאות לקוחות בעלי רישיונות "רדומים" ומורשת ארוכה מאוד מאחורי שם המותג רויאל אנפילד, מתחילה ד.ל.ב מוטורספורט מקבוצת לובינסקי את שיווק אופנעי רויאל אנפילד ההודיים בישראל.

המסע שהחל בחשיפת מנהלי ד.ל.ב מוטורספורט לקו האופנועים העדכני של החברה בתערוכת מילאנו לפני 4 שנים, הבשיל לקבלת זיכיון היבוא בתחילת השנה ולפני 4 חודשים החלה מכירה שקטה של האופנועים שכרגע מקיפה כ-40 כלים.

אולם מספרים אלו צפויים לגדול משמעותית בשנת השיווק המלאה הבאה של המותג - 2022, בה צופים ביבואנית כי יגיעו לכ-200 יחידות. מי שיעמוד בראש המותג הוא שלומי טבת, שעבר בין מותגי הקבוצה השונים KTM ואינדיאן.

פתיחת אולם תצוגה רויאל אנפילד. רונן טופלברג,
אולם התצוגה של רויאל אנפילד/רונן טופלברג

והמסע שהחל כאמור לפני 4 שנים במילאנו, מגיע כעת לרחוב שוקן בתל אביב, שם נמצא אולם התצוגה המרכזי של המותג, שמציע מעבר לתצוגת הדגמים גם חנות של אקססוריז החל ממחזיקי מפתחות ועד נעליים ומעילים ממותגים.

קו המוצרים העדכני של היצרנית כולל 3 משפחות דגמים הנבדלות בייעוד, קהלי יעד ונפחי מנועים.

בבסיס ההיצע נמצא דגם המטאור 350. עם מנוע 350 סמ"ק ו-20.2 כ"ס הוא מציע את כרטיס הכניסה לעולם הכלים של אנפילד. העיצוב קלאסי והמכלולים הבסיסיים אמורים להציע גם עלויות אחזקה נמוכות מאוד.
הוא ישווק בשלוש גרסאות הנבדלות זו מזו באבזור שלהן, החל מה-fireball שיהיה גרסת הכניסה ב-25,300 שקלים. ה-stellar שמוסיף משענת גב וגימורי כרום ב-26 אלף שקלים ועד ה-supernova עם משקף קדמי גבוה ב-27 אלף שקלים.

פתיחת אולם תצוגה רויאל אנפילד. רונן טופלברג,
האינטרספטור 650 הכי קלאסי שיש/רונן טופלברג

משפחת הדגמים השנייה כוללת שתי גרסאות לאותו אופנוע למעשה. כאשר הבסיס הוא מנוע טווין מקביל בנפח 650 סמ"ק. ההספק עומד על 47 כ"ס והמומנט על 5.3 קג"מ. כמו במטאור, האופנוע מצויד בבלמי ABS על דיסק 320 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.

העיצוב החיצוני לקוח ישירות מההיסטוריה הארוכה של הטווינים הבריטיים הגדולים של שנות ה-60 אבל עם עדכונים מכאניים נדרשים על מנת לעמוד בתקנות ובדרישות המודרניות.

מחיר האינטרספטור 650 עומד על 45,300 שקלים

פתיחת אולם תצוגה רויאל אנפילד. רונן טופלברג,
מגוון אדיר של סגנונות צביעה ייחודיים/רונן טופלברג

על בסיס האינטרספטור יושב גם הקונטיננטל GT. אותו מנוע, אותם מכלולים אבל עם טוויסט עיצובי אחד שמציע מחווה לתרבות הקפה רייסרים הבריטית. זו שהחלה עם רוכבי האופנועים ששיפרו את הכלים שלהם לתחרויות בין בתי קפה ופאבים ויצרו שפה עיצובית ששילבה בין אופנועי כביש לכאלו שהתחרו על מסלולי המירוצים.

במקרה של ה-GT זה בא לידי ביטוי בידיות נמוכות יותר שמעניקות לו תנוחת רכיבה קרבית וקיצוץ המושב האחורי למראה הספורטיבי יותר.

מחיר הקונטיננטל GT עומד על 45,300 שקלים.

פתיחת אולם תצוגה רויאל אנפילד. רונן טופלברג,
הימלאיין 400 דו"ש בסיסי וזול/רונן טופלברג

הכלי המעניין ביותר וזה שאצל היבואנית רואים בו את פוטנציאל המכירות המשמעותי ביותר הוא ההימאליין 400. זהו דו"ש בסיסי וקשוח למראה העושה שימוש במנוע 411 סמ"ק בעל צילינדר בודד בהספק 24.3 כ"ס.

העיצוב משלב בין תנוחת רכיבה זקופה ועיצוב קשוח שבין רטרו למודרני, עם מיגונים ו מסגרות מתכת שהן בסיס לשלל אפשרויות האבזור של הכלי.

המחיר שעומד על 31,300 שקלים הופך אותו לאחד הדו"שים הזולים בישראל.

פתיחת אולם תצוגה רויאל אנפילד. רונן טופלברג,
דגמים חדשים נוספים צפויים בשנה הקרובה/רונן טופלברג

הכיוון שתפסה רויאל אנפילד החל מאמצע העשור הקודם, כאשר רכשה את יצרנית השלדות הבריטית harris performance פתחה בפניה את האפשרויות של בניית דגמים חדשים, על מנת להוות שחקנית מרכזית בשוק האופנועים הזולים באירופה וארצות הברית. כיום מקיפים שווקים אלו רק כעשירית מהיקף הייצור של רויאל אנפילד העומד על כמיליון כלים בשנה.

כחלק מתוכניות החברה, היא תציג כבר בשנת 2022 עוד סדרות דגמים שירחיבו יותר את ההיצע שלה. בין השאר יתווספו הקלאסיק 350, הרודסטר 350 וה"בוליט" אחד מהשמות הנוסטלגיים ביותר וכלי הלוויה של אלפי מטיילים בהודו. מלבד אלו נפגוש גם גרסת סקרמבלר להימלאיין, קרוזר 650 ורודסטר 650.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully