וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד סיני יכהן כיו"ר אור ירוק

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 23:49

דוד סיני, המנכ"ל הראשון וממקימי עמותת "אור ירוק" ישמש כיו"ר העמותה עם מינוי הצפוי של אבי נאור ליו"ר הרלב"ד. "שמח לשוב לעמותת אור ירוק ולעמוד בראשה"

דוד סיני, יו"ר אור ירוק. באדיבות המצולם,
דוד סיני, חוזר לתפקיד רשמי בעמותה שהיה שותף להקמתה/באדיבות המצולם

סגירת מעגל. דוד סיני, ממקימי עמותת אור ירוק ומי ששימש כמנכ"ל הראשון שלה חוזר בתפקיד רשמי, הפעם כיו"ר העמותה.

לסיני ששירת שנים רבות כמכונאי מוטס במערך המסוקים של חיל האוויר, רקע ארוך ורב שנים בפעילות בתחום הבטיחות בדרכים. בין השאר לצד מומחים כמו ד"ר משה בקר, עמירם סטולוב, יואל פלרמן שחר איילון ואחרים, היה אחד מחברי הוועדה להכנת תוכנית רב שנתית לבטיחות בדרכים בשנת 2005, שלימים נודעה כ"וועדת שיינין" על שם הכלכלן יעקב שיינין שעמד בראשה. בתפקידו זה ובתפקידים אחרים לקח חלק ביצירת התוכנית הלאומית לבטיחות בדרכים ופעל למען הקמתה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

בנוסף, סיני המומחה לטיפול במשברים במשפחה, כיהן ומכהן בתפקידי ניהול בכירים בארגונים ומוסדות שונים כגון: המועצה לתרבות ולאמנות, המועצה לקליטת העלייה, יד ושם וארגונים התנדבותיים נוספים.

כאמור, סיני מחליף בתפקיד היו"ר את אבי נאור, מייסד העמותה שנענה לבקשת שרת התחבורה מרב מיכאלי לשמש כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

דוד סיני יושב ראש עמותת אור ירוק: "אני מודה לאבי נאור על פעילותו הענפה והברוכה למען החברה בישראל ומאחל לו בהצלחה במשימה הלאומית שלקח על כתפיו. אני שמח לשוב לעמותת אור ירוק ולעמוד בראשה. המאבק בתאונות הדרכים זורם בעורקיי במשך יותר משני עשורים ואני מאמין שמאבק חסר פשרות של הממשלה והחברה יכולים להוביל את ישראל להיות אחת המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים. אנחנו בסיומה של שנה קשה בדרכים אבל אני מאמין שניתן להציל את חייהם של רבים בכל שנה במאמץ משותף. ביחד עם העובדים והמתנדבים המסורים שלנו נמשיך להוות מצפן בטיחותי למדינה ולחזק את ערכי הבטיחות בקרב כל שכבות האוכלוסייה".

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני מברך את דוד סיני על חזרתו לעמותת אור ירוק. אני בטוח שכולנו נהנה מניסיונו רב השנים ומהידע העצום שרכש בתחום הבטיחות בדרכים. אתגרים רבים וגדולים עומדים בפנינו, בעיקר לאור שנת הכישלון שחווינו השנה, וביחד אני מאמין שניתן יהיה להצליח ולהחזיר את ישראל למסלול של ירידה קבועה במספר ההרוגים בכל שנה. אני מברך את אבי נאור בברכת הצלחה גדולה. אין לי ספק שכולנו נצא נשכרים כאשר אדם בעל ניסיון וידע כמו של אבי יעמוד בראש המאבק בתאונות הדרכים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully