וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה או פנאי: הרכבים התפעוליים של מרשל מתאימים לכל תנאי שטח

בשיתוף מטרו מוטור

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 15:51

לא סתם הרכבים התפעוליים של המותג הוותיק נחשבים לכל כך פופולריים בישראל: הם חזקים במיוחד, אמינים, בטוחים לשימוש ועם טווח נסיעה מרשים. אבל למי הם מתאימים (ספוילר: ממש לא רק לנסיעות עבודה) ואילו דגמים קיימים בשוק? כל הפרטים בפנים

מטרו מוטור רכב תפעולי. רונן טופלברג,
הרכבים מתאפיינים במנוע עוצמתי במיוחד, טווח נסיעה מרשים ואבזור מפנק/רונן טופלברג

בין אם מדובר על נסיעת עבודה באזורים כפריים, הסעה של עובדים או פועלים מנקודה לנקודה או סתם טיול שטח עם הנכדים ברחבי הקיבוץ - לכל מי שנוהג ברכב תפעולי מטרה דומה: ליהנות מחוויית נהיגה נוחה, מהנה ובטוחה. יצרנית הרכבים התפעוליים מרשל הבינה זאת כבר מזמן, וזו כנראה אחת הסיבות שרכבי החברה נחשבים לכל כך פופולריים בישראל.

הרכבים התפעוליים של מרשל מתאימים בצורה מושלמת לנסיעה בקיבוצים ואזורים כפריים - הם נוחים לנסיעה, חזקים מאוד, אמינים, בטוחים לשימוש ואם זה לא מספיק הם גם נמכרים במחירים אטרקטיביים

כל הרכבים מתאפיינים במנוע עוצמתי במיוחד, טווח נסיעה מרשים ואבזור מפנק. הם מגיעים בכמה דגמים המיועדים למטרות שונות (עבודה, פנאי, הסעת עובדים).

מטרו מוטור רכב תפעולי. רונן טופלברג,
הרכבים התפעוליים של מרשל מתאימים בצורה מושלמת לנסיעה בקיבוצים ואזורים כפריים/רונן טופלברג

למרשל לא מעט דגמים של רכבים תפעוליים, אך יש שניים שנחשבים לפופולריים במיוחד.

DH (הדגם הגבוה): ללא ספק מדובר באחד הדגמים הפופולריים בישראל. מדובר בכלי עבודה נהדר, שמתאים במיוחד לעבודה בשטחים כפריים וקיבוצים. הוא מאובזר היטב ומגיע עם גלגלי שטח חזקים ואמינים, שמתאימים לכל תנאי שטח. ניתן לרכוש אותו בגרסה של ספסל אחד וארגז, שני ספסלים וארגז או שלושה ספסלים.

DG (הדגם הנמוך): מתאים יותר לנסיעה בשטחים סלולים, ובעיקר להסעות של אנשים ולהתניידות בשטחי הקיבוץ. הדגם הנמוך יכול להגיע עם שני מקומות ישיבה, ארבעה או שישה.

מטרו מוטור רכב תפעולי. רונן טופלברג,
הרכבים של מרשל - גם לבני הגיל השלישי/רונן טופלברג

לא רק למטרות עבודה: הרכבים של מרשל - גם לבני הגיל השלישי

הרכבים התפעוליים של מרשל ידועים כחזקים במיוחד, ולכן בני קיבוצים רבים עושים בהם שימוש לצורכי עבודה. אך מלבד זאת, הם יכולים להתאים גם לבני הגיל השלישי שרוצים לעשות שיפור ניכר באיכות החיים שלהם. בעזרת הרכבים התפעוליים הם יוכלו להתנייד בשטחים כפריים בקלות ובנוחות ואף לצרף את הנכדים לנסיעה משפחתית מהנה.

קצת על מטרו מוטור

מטרו מוטור היא יבואנית ומפיצה של מספר מותגים מובילים בישראל, ביניהם סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה ומשווקת מגוון רחב של רכבים, אופנועים, קטנועים, טרקטורונים אופנועי ים, קלנועיות, כלים חשמליים וגם רכבים תפעוליים, לרבות הרכבים של מרשל שנמכרים בסניפים השונים הפזורים בארץ וכוללים שירות תיקונים עד הבית.

בשיתוף מטרו מוטור
  • עוד באותו נושא:
  • רכב שטח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully