וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיחות, נוחות ואקסטרים: הכירו את הטרקטורון הנמכר בישראל

בשיתוף מטרו מוטור

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 14:39

משבר הקורונה הוביל רבים לחפש אחר אלטרנטיבות לחופשה - וכך נולד לו טרנד הטרקטורונים, שכבש את ישראל. בשוק קיימים לא מעט יצרנים, אך מעל כולם ניצבים הטרקטורונים של ACCESS - המותג הנמכר ביותר בישראל. מה הם מציעים ולמי הם מתאימים? וגם: המלצה ל-3 מסלולים מאתגרים

מטרו מוטור טרקטורונים. שמוליק פאוסט,
גם מבלים בחיק הטבע וגם נהנים מחוויית רכיבה יוצאת דופן עם טרקטורוני ACCESS/שמוליק פאוסט

נגיף הקורונה שחדר לחיינו אי שם בתחילת 2020 גרם לרבים לחשב מסלול מחדש - בחיים האישיים, בקריירה ואפילו בכל הקשור לחופשות בחו"ל. לא מעט מדינות הפכו לאדומות, אטרקציות ואתרים תיירותיים נסגרו וזה עוד לפני שהזכרנו את הבידוד המייגע עם החזרה ארצה. אלו הן רק חלק מהסיבות שהובילו רבים לחפש אלטרנטיבות, כאן אצלנו בישראל - וכך גם נולד אחד הטרנדים הכי חמים כיום בארץ - טרנד הטרקטורונים שכבש את מדינתנו הקטנה בתקופה האחרונה.

תקופת האביב שבפתח היא ככל הנראה התקופה המושלמת לטיולי טרקטורונים - הפריחה בשיאה, מזג האוויר חמים ונעים ושאריות הבוץ מהגשמים של החורף עדיין איתנו - מה שמבטיח שעות ארוכות של הנאה, כיף והמון אקסטרים, בטח כשמדובר על טרקטורון ACCESS - המותג הנמכר ביותר בישראל הכולל ליין טרקטורונים עשיר ורחב במחירים ללא תחרות בשוק בארץ, המספקים חוויית רכיבה בשטח, ומתאימים לטיולים או לעבודה.

מדובר באטרקציה מהנה במיוחד, שמתאימה לכל המשפחה; גם מבלים עם הילדים בחיק הטבע וגם נהנים מחוויית רכיבה יוצאת דופן עם טרקטורוני ACCESS, המגיעים במספר דגמים שונים (על כך נרחיב בהמשך).

מטרו מוטור טרקטורונים. שמוליק פאוסט,
אטרקציה מהנה במיוחד, שמתאימה לכל המשפחה/שמוליק פאוסט
מטרו מוטור טרקטורונים. שמוליק פאוסט,
יש לא מעט אזורים ברחבי הארץ שמתאימים לטיולי טרקטורונים/שמוליק פאוסט

תל חדיד, יער קולה או יער צרעה? שלושה מסלולי טיול מומלצים

יש לא מעט אזורים ברחבי הארץ שמתאימים לטיולי טרקטורונים, בין אם מדובר על טיול עם כל המשפחה או סתם על חצי יום בשטח עם החברים הכי טובים. בחרנו את שלושת המועדפים עלינו.

תל חדיד ויער בן שמן

מסלול מאתגר ומהנה במיוחד הכולל נקודות תצפית רבות, נופים מרהיבים ופריחה משגעת. המסלול אורך מספר שעות ומתאים גם לשעות היום וגם לשעות החשיכה.

יער קולה

יער קולה שנמצא ליד ראש העין מחבר את מישור החוף עם מדרונות הרי שומרון, וניתן למצוא בו נוף יערי, פינות רגיעה, מסלולי הליכה וכמובן מסלול המתאים לטרקטורונים. בתחומי היער נמצאים שרידי הכפר קולה, מצודה צלבנית מיוחדת ומצבה לחללי חטיבת אלכסנדרוני.

יער צרעה

יער צרעה או יער הנשיא (על שמו של הנשיא הראשון של מדינת ישראל חיים ויצמן) משתרע על שטח ענק של למעלה מ-10 אלף דונם ומלבד צמחייה פראית, אתרים ארכיאולוגיים וחניוני דרך, כולל גם את דרך הפסלים המפורסמת, הכוללת 37 פסלים מרתקים שעברו חידוש לא מזמן.

מטרו מוטור טרקטורונים. שמוליק פאוסט,
כל הדגמים השונים של טרקטורוני אקסס מתאפיינים בבטיחות ובנוחות ללא פשרות/שמוליק פאוסט
מטרו מוטור טרקטורונים. שמוליק פאוסט,
מטרו מוטור מעניקה שירות מקצועי ומיומן בפריסה ארצית/שמוליק פאוסט

בטיחות, נוחות ואקסטרים: מה עוד חשוב לדעת על הטרקטורון הנמכר בישראל?

כל הדגמים השונים של טרקטורוני אקסס, שלא בכדי הפך לפופולרי ביותר בארץ, מתאפיינים בבטיחות ובנוחות ללא פשרות. כולם עומדים כמובן בקריטריונים המחמירים של מטרו מוטור, מתאפיינים באמינות רבה, בעיצוב מסוגנן ומגיעים עם אחריות יצרן. בנוסף מעניקה מטרו מוטור שירות מקצועי ומיומן בפריסה ארצית.

היבואנית מטרו מוטור מציעה ארבעה דגמים של אקסס בישראל:

● SP300 ו-SP400: דגמי אקסטרים למי שאוהב יותר אקשן ואדרנלין
● AX650 ו-TE300: דגמים דו מושביים שמתאימים למשפחות וטיולים רגועים

בשיתוף מטרו מוטור
  • עוד באותו נושא:
  • טרקטורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully