וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטורף: תאונת דרכים עם 50 כלי רכב בארה"ב

29.3.2022 / 0:17

לפחות שלושה אנשים נהרגו בתאונה קטלנית שנגרמה עקב חוסר ראות מוחלט: "זה משוגע, השלג והערפל התערבבו". צפו בתיעוד של אחד הנהגים

תנאי מזג אוויר קשים אינם דבר נדיר בארצות הברית, וידוע שהנהיגה מאוד מסוכנת בתנאים אלה. כמה מסוכנת? אתמול (שני) נרשמה באינטרסטייט 81 בפנסילבניה אחת מתאונות השרשרת הקשות של השנה, שבהן היו מעורבים לפחות 50 כלי רכב. שלושה אנשים נספו ועשרות פונו לבתי החולים.

זה קרה במזרח פנסילבניה, סביב השעה 10:30 בבוקר. הראות הייתה לקויה ביותר והנהגים ראו מלפנים רק מסך לבן. חלקם פשוט לא האטו, אחרים האטו אך לא יכלו להימנע מהתנגשות ברכבים אחרים, שבהם לא הבחינו. שלוש משאיות טריילר עלו באש, ובמקום נוצרו פקקי ענק. במשטרה מסרו כי עד שהאש תשכך כליל הם לא יוכלו לחקור את האירוע.

מייק מויה הוא הנהג שצילם את הסרטון, שכמובן הפך ויראלי: "זה היה משוגע, השלג והערפל התערבבו ואי אפשר היה לראות כלום". אגב, בסרטון תיעד מויה את רכבו (לאחר שיצא ממנו) נהרס כליל, כשהוא יודע מה האובדן הכי חשוב בתאונה הזאת וצועק "הצ'ארג'ר שלי, הלכה הצ'ארג'ר", למראה המכונית שלו שעוד ועוד מכוניות ממשיכות להתנגש בה.

אחד מאנשי משטרת פנסילבניה שהגיע למקום הסביר: "כל מה שצריך הוא נהג אחד שיתנגש. זה יגרום לך לנסות לסטות מהכביש, אבל כשאתה עושה את זה בתנאים כאלה ובמהירות כזאת - זו התוצאה".

  • עוד באותו נושא:
  • תאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully