וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילי מתייקרת אחרי ארבעה חודשים בלבד

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 22:00

משבר השבבים, הקורונה בסין והמלחמה באוקראינה והתייקרות חומרי הגלם, אלו הסיבות שמונים בג'ילי והובילו להתייקרות הדגמים ושיווק גרסה מופחתת אבזור

מאז נכנסה לפה בסערה בנובמבר 2021, הצליחה יצרנית הרכב החשמלי הסינית ג'ילי לרשום הישג מכובד מאוד של 7,000 יחידות, כאשר לאלו יצטרפו עוד 1,000 יחידות במהלך אפריל. זה מספר מצוין למכונית חשמלית ממותג לא מוכר שרק נכנסה לשוק המקומי. העובדה שהמוצר עצמו מרשים מאוד בהחלט תרמה לסיפור ההצלחה המקומי הזה, אבל התנאים בשוק הדינאמי של תעשיית הרכב העולמית שעוברת טלטלות בשנים ובחודשים האחרונים לא פוסח עליה.

כעת מודיעה היבואנית על שינוי בהרכב גרסאות המכונית, כאשר להיצע שהכיל עד כה את רמות הגימור הגבוהות "פרו" מצטרפת רמת גימור חדשה בשם 350 "פיור", שמחירה יעמוד על 134,900 שקלים - זהה למחיר ה"פרו" עד כה.

מבחן דרך: ג'ילי גיאומטרי C 350. קינן כהן
האבזור מופחת, הביצועים ללא שינוי/קינן כהן

הגרסה החדשה עושה שימוש בסוללת ה-53 קוט"ש, עם טווח מוצהר של 350 ק"מ בין טעינות ותמיכה בטעינה מהירה. גם המנוע נותר זהה לגרסת ה-350 המוכרת עם 204 כ"ס.

השינויים מתמקדים באבזור המכונית, בשונה מה"פרו", תגיע ה"פיור": עם גג שמש במקום גג פנורמי, ללא משטח טעינה אלחוטי, מצלמות היקפיות, מערכת השמע של BOSE, חישוקי 17 אינץ' במקום 18 אינץ' וכיוון חשמלי למושב הנהג. מערך הבטיחות נותר כמעט ללא שינוי כאשר היא מותירה את הבלימה האוטומטית, תיקון הסטייה מנתיב ובקרת השיוט האדפטיבית, אבל מחסירה את התרעת הרכב ב"שטח מת".

מבחן דרך: ג'ילי גיאומטרי C 350. קינן כהן
אותו מחיר, פחות אבזור/קינן כהן

שתי הגרסאות האחרות של הגיאומטרי C מתייקרות ב-4,000 שקלים ומחירה של ה-350 יעמוד מעתה על 138,900 שקלים וגרסת הטווח הארוך יותר ה-460 תעלה 148,900 שקלים.

לדברי היבואנית, השינוי בתמהיל וההתייקרות נובעים מ"השפעות מגפת הקורונה, המלחמה באוקראינה ומחסור בחומרי גלם. יצרניות הרכב בכל רחבי העולם מתמודדות בעת האחרונה עם מחסור חמור בחומרי הגלם" לאלו מצטרפים גם קשיי אספקה של רכיבי משנה אחרים בשל עומסים בתחום ההובלה ומדיניות סגרים משתנה בעולם המקשים על רציפות שרשרת האספקה לאתרי הייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully