וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-49 שקלים בחודש. סלקום נכנסת לעולם טעינת הרכב החשמלי

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 12:47

אחרי שנכנסה לעולמות האנרגיה כספקית חשמל ביתי, מתחילה סלקום לשווק גם שירות של טעינת רכב חשמלי. מבטיחה תעריפים תחרותיים ביחס למתחרים

סלולר, טלוויזיה, אינטרנט, חשמל ועכשיו גם עולמות הטעינה לכלי רכב חשמליים. סלקום מרחיבה את הפעילות שלה עם חטיבת סלקום EV שתקים ותתמוך בעמדות טעינה למכוניות חשמליות.

תחום הרכב החשמלי נמצא בצמיחה מהירה מאוד בשוק הישראלי ועל אף שחלקן ממצבת הרכב הכוללת עדיין נמוך מאוד ושבשנת 2021 הן היוו רק 3 אחוזים מהשוק, על פי רוב ההערכות כיום, אנו צפויים לראות גדילה משמעותית של נתח השוק של כלי הרכב האלו בשנים הקרובות. אולם לצד ההתעוררות הזו, המעטפת של שימוש ברכב חשמלי עדיין מהווה חסם על המעבר לסוג כזה של מכוניות, בין אם בהיבט הטכני או אפילו בזה המחשבתי, בעיקר כאשר לא מדובר בבית פרטי אלא במגורים בבניין משותף או כאשר מדובר בהקמת מערך הטענה במקום העבודה.

לנישה הזו, מקווה סלקום להיכנס עם סלקום EV, פתרון כולל לנושא טעינת המכוניות החשמלית במודל תשלום המוכר מעולמות הסלולר, הטלוויזיה החכמה והאינטרנט.

שאלות ותשובות: טעינת מכוניות חשמליות. קינן כהן, קינן כהן
תציע גם מודל שבו בעלי עסקים יוכלו להציע טעינה ללקוחות/קינן כהן, קינן כהן

המיקוד של החברה הוא בבעלי המכוניות המתגוררים בבניינים משותפים וכן במקומות עבודה שירצו לפרוס מתחמי טעינה לעובדים שלהם, לצד בתי עסק שיציעו עמדות טעינה בתשלום, שם תאפשר החברה לשלם עבור הטעינה באמצעות כרטיס אשראי, בניגוד לרשתות הטעינה הנוכחיות הדורשות רישום מראש או שימוש באפליקציה ייעודית.

בבתים משותפים, תבצע החברה את כל עבודות התשתית, ההקמה, החיבור, ניהול צריכת החשמל והחיובים הפרטניים במקרה של שימוש משותף ברשת החשמל. החיבור אינו מותנה בכמות דיירים מינימלית, אלא רק בהסכמת ועד הבניין, כאשר המשתמשים עצמם ישלמו על הקמת העמדה עצמה מבית
EV METER(כ-6,000 שקלים).

בדומה לנהוג בעולמות הסלולר, יוצעו ללקוחות "חבילות" טעינה, כאשר כל אחת מהן מותאמת להיקפי השימוש של הצרכן. הבסיסית בהן תעלה 49 שקלים בחודש עבור השירותים (אפליקציית ניהול, שירות ותמיכה) וחיוב נוסף של 30 אגורות לקוט"ש בנוסף לחיוב החשמל הרגיל.
ללקוחות בעלי היקף שימוש משמעותי יותר מוצעת חבילת הקצה במחיר של 199 שקלים לחודש. זו כוללת בנוסף לשירותים הרגילים גם טעינה של 300 קוט"ש בחודש ללא חיוב (שוות ערך ל-1,650 ק"מ בחודש או 20 אלף ק"מ בשנה על פי החברה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully