וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכר הנופלים: היוזמה המרגשת של WAZE

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 15:50

לראשונה מופו 250 אנדרטאות לזכר הנופלים במערכות ישראל ואלו יוצעו למשתמשי אפליקציית הניווט במקום פרסומות לעסקים. "זו זכות גדולה להיות חלק מפרויקט המיפוי"

משתמשי WAZE הרגילים לפגוש בשלל מודעות פרסום קופצות לבתי עסק בכל עצירה שלהם, הולכים לראות שינוי בהצעות האלו במהלך יום הזיכרון.

לרגל היום המיוחד, מיפו עורכי המפות, צוות הפעילות העסקית והעובדים של אפליקציית הניווט 250 אתרי הנצחה ואנדרטאות ברחבי הארץ, זאת בסיוע משפחות שכולות, משרד הביטחון ואתר "יזכור" המרכז את פעילות ההנצחה בישראל.

הפרויקט ינגיש ויקל את החיפוש אחר נקודות הנצחה אלו כמו גם יציע הוראות הגעה לאתרים הנמצאים בקרבת מקום בדומה לאופן שבו מוצעים בתי עסק בקרבת מסלול הנסיעה.

פרויקט יום הזיכרון WAZE. WAZE,
במקום פרסומות, הצעות לאתרי הנצחה/WAZE

"Waze החלה את דרכה כחברה ישראלית, זאת אפליקציה שבנויה על הקהילה והמשתמשים שלה, אנחנו כחברה ואני באופן אישי מאוד גאים בפרויקט מיפוי האנדרטאות של אלו שנפלו למעננו", אמר גיא ברקוביץ', מנכ"ל Waze ישראל. "בזכות ההירתמות של עובדי החברה וקהילת המתנדבים שלנו מאות אנדרטאות, חלקן לא מופו עד היום, יופיעו במפה וישראלים רבים יוכלו לכבד את חללינו ביום הזיכרון וגם לאחריו".

הפרויקט גם הציף נקודה בעייתית בכל הקשור לאתרי הנצחה שעדיין פזורים ברחבי המדינה, שמאות מהם ואנדרטאות שונות עדיין לא ממופים ולא מוכרים לרוב הציבור, התקווה היא שהפרויקט הזה של WAZV יחזיר אותן לתודעה ויביא עוד ועוד אנשים לסמן אותן, להציף את קיומן ולהנגיש אותן.

"יום הזיכרון הוא יום חשוב ומשמעותי וזו זכות גדולה להיות חלק מפרויקט המיפוי", אמרה דנה בורגר, מנהלת הפעילות העסקית ב-Waze ישראל. "בעזרת האפליקציה ביכולתנו לחשוף את מיליוני המשתמשים למיקומים וכך לכבד את זכר הנופלים"

במקביל מודיעה אפליקציית "גרייבז" מערכת הניווט הראשונה בעולם לבתי עלמין, כי השנה יושק לראשונה גם המיפוי המלא של כלל בתי העלמין הצבאיים בישראל. בנוסף אליו פותחת האפליקציה גם "רשת חברתית" בה יוכלו המשפחות לשתף סיפורים, תמונות וסרטונים של יקיריהם בדף ייעודי שייפתח לכל חלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully