וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שנמצא בזוגיות עם הרכב שלו ומקיים איתו יחסי מין: "אוהב אותו עד מוות"

22.6.2022 / 23:48

בחור צעיר חשף את מערכת היחסים עם השברולט מונטה קרלו שלו, כולל את יחסי המין שהם מקיימים: "הוא אוהב את התנוחה כשאני נמצא מתחתיו"

נתניאל מקיים יחסי מין עם הרכב שלו/TLC

יש אנשים רבים שמחפשים אהבה, אבל יש כאלה שמצאו אותה במקום לא צפוי, כמו למשל נתניאל מארקנסו שסיפורו, נחשף לראשונה בשנת 2012 ב-TLC בסדרה - "ההתמכרות המוזרה שלי". נתניאל מאוהב בצ'ייס, מכונית השברולט מונטה קרלו האדומה שלו משנת 1998. כפי שהפרק חושף, השניים "אוהבים" לצאת למסעות ארוכים ביחד, יש להם שיר אהוב והם אפילו קיימו יחסי מין - הכל כמובן לטענת נתניאל.

בפרק עצמו נתניאל מסביר על התפתחות מערכת היחסים הלא שגרתית שהחלה בשנת 2005: "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. הגוף שלו והחלקים הפנימיים פשוט התאימו לי. הרגשתי חיבור מיידי". אתם בטח תוהים כיצד אדם מתאהב במכונית, אז גם נתניאל לא ידע איך, "אני לא יודע למה אני מרגיש ככה, אבל אני יודע שאני פשוט אוהב את צ'ייס. תמיד אנחנו מבלים את הזמן בצורה נהדרת".

אדם שמאוהב ברכב שלו. TLC, צילום מסך
אהבה ממבט ראשון/צילום מסך, TLC

הבילוי עם הרכב כולל גם חלק גופני אינטימי כפי שנתניאל חושף: "יש פעמים שזה הופך למיני. אני נוטה להשען עליו ועל מכסה המנוע". הוא מספר כי לעיתים הוא נשען על הרכב ומשפשף בו את גופו. "אחת הפוזיציות היותר נועזות היא שאני מתחתיו. הוא ממש אוהב את זה. זה ממש מיוחד לקיים איתו יחסים".

עוד מערכת יחסים דומה

האישה שמאוהבת במטוס בואינג: "הקשר הוא גם פיזי"

לכתבה המלאה
נתניאל מקיים יחסי מין עם הרכב שלו. TLC, צילום מסך
הזוג ברגע אינטימי/צילום מסך, TLC

ההתעניינות של נתניאל בכלי רכב החלה כשהוא היה נער אבל היא הייתה מתונה, ללא קשר רומנטי, אבל זה השתנה ככל שהוא התבגר.לדבריו היו לו מערכות יחסים "נורמליות" עם נשים בעבר, אבל הוא מחויב למערכת היחסים עם צ'ייס והוא לא יודע מה הוא יעשה בלעדיו. הוא מאוד מגונן עליו: "זה מאוד פוגע בי כשפוגעים בו, אם משהו יקרה לו, הלב שלי יפסיק לעבוד".

צפו בסיפורו המלא

הרגע בו הוא מספר לאבא

ומנסה לקבל עזרה

נתניאל, שסובל מהפרעה נפשית הידועה בשם אובייקטופיליה בה מפתחים רגשות ונמשכים מינית לעצמים דוממים , גאה במערכת היחסים שלו עם הרכב אך הוא מפחד שאנשים יתייגו אותו: "אני לא מספר להרבה אנשים כי אני מפחד מהתגובה שלהם". הוא חשש לא מעט פעמים שאנשים יגעלו מהמצב אך סיפר: "אני אוהב אותו עד המוות ולא אחליף אותו בעד שום דבר אחר".

למרות שהוא חשף את מערכת היחסים בתוכנית טלוויזיה הוא אמר שהוא חושש ש"אם כולם יגלו זה עלול להשפיע על העבודה שלי".

כמובן שמערכת היחסים של נתניאל לא תמיד התקבלה בצורה יפה. שותפתו לדירה, קים, תיארה אותו כ"קשה להבנה" ואמרה: "אני דואגת לחבר שלי כי זה לא נורמלי." אולי בגלל זה הוא הסתיר את זה מאביו, גארי - עד ששיתף גם אותו בסוד שלו במהלך צילומי הפרק. כשאביו גארי שאל: "איך זה עובד? איך אתה מקיים יחסי מין עם מכונית?" נתניאל עונה: "זה בעיקר רק הרבה התחככות וזה כרוך גם באוננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully