וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצג: DS7 המעודכן

יואב פולס

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 19:47

DS7 המחודש הוצג ולמרבה ההפתעה הוא עורך את הופעת הבכורה שלו עם מנועי בנזין, דיזל ופלאג אין בהספקים שנעים בין 130 ל-360 כ"ס. אלינו הוא יגיע בשנה הבאה

DS7 המחודש ל-2023. אתר יצרן
גריל חדש, יחידות תאורה חדשות ופחות 1.5 ס"מ בגובה/אתר יצרן

DS חשפה בהשקה בינלאומית את ה-DS7 המחודש שתיקרא מעתה New DS7 ולא "קרוסבק" כבעבר. במרכז החשיפה עמדה התפיסה של DS לפיה REFINEMENT IS A JOURNEY - שכל תרגום שלו לעברית חוטא למציאות.

ה- DS7 ישווק באירופה עם שלוש גרסאות הנעה, כולן פלאג אין הייבריד - 225 כ"ס, 300 ו-360 כ"ס, כאשר שתי האחרונות משלבות שני מנועים חשמליים ובעלות הנעה כפולה. קיבולת הסוללה בגדמי הפלאג אין עומדת על 14.2 קוט"ש וטווח הנסיעה באמצעות הסוללה בלבד יעמוד על כ-65 ק"מ בתקן WLTP. בגרסה החזקה שלו, יאיץ ה-DS7 ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות.

מחוץ לאירופה ישווק הדגם גם עם מנוע דיזל 130 כ"ס, ושלושה מנועי בנזין - 130 כ"ס, 215 כ"ס ו-225 כ"ס. מה מתוך מגוון זה יגיע לארץ תלוי כמובן במשתנים רבים.

DS7 המחודש ל-2023. אתר יצרן
עם 360 כ"ס בגרסה החזקה ביותר/אתר יצרן

מכיוון שלא מדובר בדגם חדש לגמרי, אין גם שינוי במימדים למעט מרכב נמוך יותר ב-1.5 ס"מ ומפשקי גלגלים שהורחבו ב-2.4 ס"מ מלפנים וס"מ בודד מאחור. שינויים אלו לרוב מבטיחים מאפייני התנהגות טובים יותר.

בחזית ה-DS תהיה חתימת האור הייחודית של הרכב עם יחידות תאורה שקיבלו את השם המחייב DS PIXEL LED VISION 3.0 ותאורת DRL ייחודית. גם מאחור קיבל הדגם חתימת אור ייחודית, יחד עם לוגו עדכני כך שלא תוכלו לפספס איזה רכב נוסע לפניכם.

גם בתוך תא הנוסעים נמשך אותו עידון עיצובי, בהיבט של חומרים ותחושות. מעט הופתעתי לגלות שאנשי DS השאירו את ידית ההילוכים היפהפיה ולא עברו למתג כמו בבת הדודה העדכנית שהוצגה לא מזמן ה-C5 איירקרוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
DS7 המחודש ל-2023. אתר יצרן
לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה בגודל 12 אינץ'/אתר יצרן

עוד בתא הנוסעים: מסך מולטימדיה בגודל 12 אינץ' עם מגוון אפשרויות התאמה, וכמובן קישוריות מלאה לאפל ואנדרואיד. גם לוח המחוונים מול הנהג הוא דיגיטלי בגודל 12 אינץ' עם מבחר תצוגות בהתאם לבחירת הנהג.

לדגם מערכות בטיחות מקיפות כולל פונקציות לראיית לילה, וצריך יהיה לראות מה מתוך מערכות אלו יגיע גם לשיווק המקומי.

בניגוד למגמת החשמול השולטת בתעשייה כיום, לא דובר בהשקה על גרסה חשמלית מלאה, אבל אם מסתכלים על היצע הדגמים של הקונצרן כולו, אפשר לשער שזה רק עניין של זמן עד שנראה DS7 חשמלי לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully