וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה קארוק המחודש בישראל, המחיר לא קל לעיכול

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 14:07

כחצי שנה אחרי הצגת מתיחת הפנים של סקודה קארוק הוא מגיע לישראל. אין שינוי במנוע, שינויי העיצוב קלים, מפרטי האבזור שונו, אבל המחיר זינק משמעותית

סקודה קארוק 2022. אתר יצרן
עם הגריל החדש של סקודה ופנסים חדשים/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל מתחילה בשיווק הקארוק המחודש. מתיחת הפנים, שהוצגה לפני כחצי שנה כוללת יישור קו עם החזית החדשה של סקודה בעיצוב הגריל, מסגרת כרום בולטת סביבו, פנסים חדשים ועוד. סך הכל לא מהפכה, אלא כאמור עדכון קל מאוד.

מי שעוד נותר זהה הוא שילוב המנוע-תיבת הילוכים. כמו לפני העדכון מדובר במנוע ה-1.5 ליטר של הקבוצה עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה. הביצועים הם זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ו-210 קמ"ש מירביים.

הדגם המחודש ישווק בשתי רמות גימור: אמבישן כרמת הכניסה והסטייל המאובזרת יותר.

סקודה קארוק 2022. אתר יצרן
ברמת הגימור סטייל מסך 10.25 אינץ'/אתר יצרן

השינויים ברמת הגימור אמבישן כוללים תוספת של חיישני חניה ומצלמת רוורס וחישוקי 17 אינץ' במקום 16 אינץ' עד כה. בנוסף האבזור שהיה קיים קודם כמו הנעה ללא מפתח, שקע 230V, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג למושב האחורי ועוד. ברמת הגימור סטייל נוסף מסך מולטימדיה 10.25 אינץ', כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, גג שמש וחישוקי 18 אינץ'.

מערכות הבטיחות כוללות התרעת אי שמירת מרחק עם בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה בנסיעה לאחור ועוד. לעומת זאת מחסיר הדגם התרעת רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סקודה קארוק 2022. אתר יצרן
הפעם ללא התרעת רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה מאחור/אתר יצרן

משבר שבבים, קשיי אספקה, ביקושים גואים והתייקרות בחומרי הגלם, כל אלו חוברים לגל התייקרויות של המכוניות החדשות וסקודה קארוק לא יוצא דופן במובן הזה, אלא שאצלו קפיצת המחיר משמעותית מאוד.

רמת הגימור אמבישן תעלה 168 אלף שקלים, תוספת של 14,500 שקלים למחיר הגרסה הקודם. רמת הגימור סטייל תעלה 190 אלף שקלים - תוספת של 26 אלף שקלים למחירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully