וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הטייגר: טריומף טייגר ספורט 660 בישראל

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 10:56

טריומף נכנסת לפלח הצומח והמבוקש של אופנועי האדוונצ'ר-כביש בנפחי הביניים עם הטייגר ספורט 660. על הכוונת ימאהה טרייסר 700, סוזוקי וי סטרום ואחרים

טריומף טייגר ספורט 660. אתר יצרן
יהיה כרטיס הכניסה למשפחת הטייגרים ולטריומף/אתר יצרן

אלבר, יבואנית אופנועי טריומף לישראל מצרפת דגם חדש להיצע. הטייגר ספורט 660, האח הקטן של הטייגר 850 יהיה כרטיס הכניסה למותג מבחינת נפחי המנוע וכן המחיר שלו. המטרה היא להוות תחרות לאופנועי האדוונצ'ר-כביש היפניים דוגמת קוואסאקי וורסיס, סוזוקי וי סטורם, ימאהה טרייסר ואחרים.

הבסיס לאופנוע הוא הטריידנט 660, הנייקד המעוצב של החברה, שמגיע כאן בתצורת אדוונצ'ר עם תנוחת רכיבה זקופה יותר מעטפת פלסטיקה ומשקף גבוה. כמו הטריידנט, גם הוא עושה שימוש במנוע שלושה צילינדרים של טריומף בנפח 659 סמ"ק עם 80 כ"ס ו-6.5 קג"מ.

טריומף טייגר ספורט 660. אתר יצרן
מנוע הטריפל 660 סמ"ק של טריומף משמש גם את הטייגר ספורט/אתר יצרן

כאמור הבסיס הוא שלדת הטריידנט, אולם כאן יש מספר שינויים לאור היעוד שלו. גובה המושב הוא 835 מ"מ, ומיכל הדלק בנפח 17.2 ליטרים (14 ליטרים בטריידנט לצורך השוואה), המשקל עומד על 206 ק"ג. הבולמים מתוצרת SHOWA בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 150 מ"מ, ומערכת הבלימה של ניסין היא עם שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים ודיסק בודד 255 מ"מ מאחור. החישוקים בקוטר 17 אינץ' עם צמיג 120 מלפנים ו-180 מאחור.

על מערכות הרכיבה והאלקטרוניקה: מצערת ride by wire עם שני מצבי רכיבה (כביש וגשם), בקרת משיכה, מצמד מחליק, תאורת לד היקפית, לוח מחוונים TFT עם אפשרות לממשוק לאפליקציה ייעודית בתשלום דרכה ניתן לשלוט במוזיקה, שיחות, הפעלת מצלמת גו פרו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טריומף טייגר ספורט 660. אתר יצרן
מאחור הדימיון לטריידנט בולט יותר/אתר יצרן

הכניסה של טריומף לשוק הצפוף, הצומח, הרותח והתחרותי של אופנועי האדוונצ'ר כביש תפגיש אותו עם כמה מהמתחרים הוותיקים יותר של הקטגוריה הזו, אותם הזכרנו בהתחלה. על מנת לאתגר אותם ולהכניס אותו לרשימת המועמדים הפוטנציאליים הוא לא ממציא מחדש את הגלגל, אבל בהחלט עושה דברים אחרת מאשר ראינו במותג עד עכשיו.

כך שמעבר לאפשרויות הדיגום והאבזור שלו עם סט מזוודות מקורי, שנתיים אחריות ואפשרות לגרסה ממותנת הספק שמתאימה לרישיון A1, הוא גם מוצע לפחות בשלב זה של ההשקה הראשונית במחיר של 64,900 שקלים, כאשר מחירו המלא יעמוד על 78,900 שקלים. נמוך במונחי טריומף, אבל עדיין לא נמוך כדי לאתגר כלים כמו ימאהה טרייסר (60 אלף שקלים) או וורסיס 650 (53 אלף שקלים) אבל קרוב לזה של סוזוקי וי סטרום ב-70 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully