וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה לרכב אחרי 3 שבועות ולא תאמינו מה היא מצאה בו

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 0:11

ג'ס דייויס לא השתמשה באאודי שלה למשך תקופה לא ממש ארוכה, אבל גם אתם תהיו בהלם כשתיחשפו למה שהיא ובעלה מצאו בפנים. צפו בזוועה

דוגמנית מצאה עובש ברכב לאחר שלא נסעה בו מספר שבועות/@jessdavisaust

למי מאיתנו לא קרה לפחות פעם שהשארנו את הרכב הרבה זמן בחניה בלי שהשתמשנו או ראינו אותו? הרי זה קורה בכל פעם שאנחנו טסים לחו"ל. ובכן, ג'ס דייויס, דוגמנית אוסטרלית ואשת עסקים בת 32, נחרדה כאשר חזרה מחופשה וראתה את האאודי ספורט שלה, שבה היא לא נהגה במשך שלושה שבועות בלבד.

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק ושבר את הרשת, דייויס תיעדה כיצד היא נכנסת לרכב שלה בסידני וקשה להאמין כמה טינופת ועובש היא מצאה שם.

"לא נהגתי ברכב שלי שלושה שבועות וכשפתחתי אותו היום, תראו מה מצאתי", היא אמרה בסרטון. "מה לעזאזל?! זה פשוט קשה לתאר במילים. צמח לי יער בתוך הרכב, אני אפילו לא יודעת מה לעשות עם זה עכשיו".

צפו בעצמכם

הסרטון שלה צבר מעל ל-3 מיליון צפיות, ואכן התמונות והתיעוד מדברים בעד עצמם. דייויס, שמנהלת עסק פרטי יחד עם בעלה טייסון הופמן, חשפה שבעלה הוא זה שגילה לראשונה את הזוהמה ברכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וזה המצב אחרי ניקוי

@jessdavisaust Reply to @maranuz11 Update on the mouldy car situation ? #foryoupage #fyp #wtf #wtfmoments ♬ original sound - Jess Davis

"הוא רצה להיכנס לרכב ואמר לי 'בייב, בואי תראה משהו מוזר מתרחש ברכב'. בהתחלה חשבתי שאיזו חיה נכנסה לרכב, אבל הייתי עוד יותר בהלם כשראיתי מה קרה". דייויס סיפרה שבעלה שם מסיכה והחל לנקות את הלכלוך העצום שהצטבר ברכב.

היא טענה שהיא מעולם לא שמעה על דבר כזה, אבל הרבה עוקבים דווקא הזדהו איתה וסיפרו לה שהם חוו את אותו דבר. צופים רבים רצו לדעת איך בדיוק קורה דבר כזה לרכב ונראה שהסיבה היא מזג האוויר שחוותה סידני בשבועות האחרונים בהם ירד גשם כבד והיו הצפות רבות. צופה אחד הסביר: "בסידני היה הרבה מזג אוויר רטוב אז הכל התמלא בעובש מכל הלחות!" ואחר הסכים: "כל החוף הדרומי מכוסה בעובש כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully