וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו הולכת על כל הקופה

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 8:19

יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק הגרסאות המחודשות של הסדרה 2 והסדרה 8 על שלל התצורות שלה. המחירים מתחילים ב-415 אלף שקלים ל-2 ו-905 אלף שקלים ל-8

ב.מ.וו סדרה 2 2022/ב.מ.וו

אחרי שהוצף בג'יפונים וקרוסאוברים עם קידומת ה-X בשם שלהם, עומד לחזור אולם התצוגה המקומי של ב.מ.וו למקורות עם שתי מכוניות קופה מחודשות של היצרנית שכעת מגיעות לישראל.

נתחיל ב"בסיסית" מבין השתיים, הסדרה 2, שמגיעה לפה אחרי התמהמהות של שנה מאז הוצגה. בישראל היא משווקת בגרסת ה-240 שלה, שמגיעה בהנעה כפולה ומתחת למכסה המנוע נדחס מנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטרים ו-374 כ"ס ו-51 קג"מ שמחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

ב.מ.וו סדרה 2 2022. אתר יצרן
תפיחות לאורך המרכב, ליחידות התאורה האלו צריך להתרגל/אתר יצרן

ההגעה שלה בתצורה הזו של ה-M240i הבכירה (מעליה תהייה ככל הנראה רק ה-M2), אומרת שהיא מצוידת בכמה מכלולים שאמורים להפוך אותה לממתק נהיגה אמיתי. דיפרנציאל אחורי עם נעילה אלקטרונית, בולמי M ספורט אדפטיביים, מפשק גלגלים קדמי שרחב ב-10 מ"מ מהאחורי, דיסקים מאווררים בארבע הפינות עם מערכת קירור משופרת להם ולמנוע. חלק מהאביזרים זמינים רק עם חבילת ה- Track Edition הבכירה.

מעבר לאלו היא לבושה בחליפת העיצוב של M פרפורמנס מבחוץ ובתוך תא הנוסעים, מערכת שמע של הרמן קרדון, חבילת מערכות הבטיחות המלאה של ב.מ.וו כולל נהיגה עצמאית לאחור את 50 המטרים האחרונים לסיוע ביציאה מחניות.

ה-240i תגיע בשלוש רמות גימור, כאשר ה-M ספורט תהייה גרסת הכניסה ב-415 אלף שקלים, מעליה ה-M סופיריור שתעלה 440 אלף שקלים וה-M Track Edition שתעלה 474 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ב.מ.וו סדרה 8 2022. אתר יצרן
הולכת על גדול ויקר/אתר יצרן

גם סדרה 8 המחודשת פה

ומן הצד השני של טווח מכוניות הקופה של ב.מ.וו נמצאת הסדרה 8, מכונית הקופה-יוקרה הגדולה. גם הפעם היא תשווק פה בשלוש תצורות המרכב שלה - קופה, קבריולה והגראן קופה (4 דלתות).

התצורות שונות, אבל בשלב זה כולן יעשו שימוש באותה יחידת הנעה - בבסיס, אותה אחת שנמצאת ב-240i שעליה קראתם. מנוע 3.0 ליטרים, שישה צילינדרים בטור שמספק כאן 333 כ"ס ו-51 קג"מ. ההנעה היא אחורית ותיבת ההילוכים גם פה היא אוטומטית פלנטרית עם 8 יחסי העברה. בעתיד צפויה גם להגיע גרסת ה-850 השרירית עם מנוע ה-4.4 ליטרים V8 כפול מגדשי הטורבו של היצרנית.

ביצועי הגרסאות מושפעים מהמשקל של התצורות השונות, כך שבקבריולה תאיצו ב-5.3 שניות ל-100, בגראן קופה ב-5.2 שניות ובקופה ב-5 שניות. כולן מוגבלות ל-250 קמ"ש מירביים.

ב.מ.וו סדרה 8 2022. אתר יצרן
ויש גם את גרסת השיזוף/אתר יצרן

הסדרה 8 מגיעה ברמת גימור יחידה, M-Superior המאובזרת מאוד וכוללת בין השאר דיפרנציאל מוגבל החלקה (אלקטרוני), בולמים אדפטיביים, בלמי M ספורט, תצוגה עילית לנהג, חבילת הבטיחות המלאה של ב.מ.וו, תאורת לד אדפטיבית, חימום ואוורור למושבי העור הקדמיים, תצוגת נתוני הרכב על גבי המפתח החכם, לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע של הרמן קרדון - אבל עדיין בלי צימוד למכשירי אנדרואיד.

מחירי הסדרה 8 מתחילים ב-905 אלף שקלים לקופה והגראן קופה ו-965 אלף שקלים לקבריולה.
מעבר לכל היחידות ה"רגילות" שאמורות להגיע, תנחת פה גם מכונית אחת בגרסת JEFF KOONS האומן האמריקני שממשיך את מסורת ה- art cars בב.מ.וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully