וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח רכב - איך לרכוש ולהשאר בחיים?

מוגש מטעם wobi

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:56

חברות ביטוח, כמו עסקים רבים אחרים במשק, נאלצות להתמודד עם שינויים כלכליים אשר גורמות להן לעלות מחירים, מה שמשפיע על כיסו של הצרכן בסופו של דבר. אז איך מתמודדים?

ביטוח רכב. ShutterStock
ביטוח רכב/ShutterStock

בשבועות האחרונים, לצערנו, אנחנו חווים עליה ניכרת במחירים מה שמקשה עלינו מאוד מבחינה כלכלית. אנחנו חווים את זה בדברים בסיסיים, בין אם זה מזון, דלק, ביגוד, והוצאות אחרות, וכן אנחנו חווים את זה במקרים אחרים, כולל במוצרים שאנחנו נדרשים לעיתים רחוקות ועדיין העלות שלהם היא מאוד משמעותית וכל עלייה קטנה יכולה להשפיע על התקציב וחשבון ההוצאות שלנו.

דוגמא לכך אפשר לראות במקרים של פוליסות ביטוח לרכב. חברות ביטוח, כמו עסקים רבים אחרים במשק, נאלצות להתמודד עם שינויים כלכליים אשר גורמות להן לעלות מחירים, מה שמשפיע על כיסו של הצרכן בסופו של דבר. גם אם מדובר באחוזים בודדים, אזי שזו יכולה להיות עלייה משמעותית בסכום.

לשמחתנו, בתחום של פוליסות ביטוח לרכב, אזי שיש לנו שורה של כלים ודרכים אשר יכולים לעזור לנו לחסוך בעלויות לאורך זמן. כלומר, אנחנו יכולים למצוא דרכים איך לרכוש פוליסות זולות יותר, מה שכמובן יכול לעזור לנו מבחינה כלכלית ולהקל על חשבון ההוצאות שלנו. זה נכון בין אם אנחנו משלמים על הפוליסה סכום חד פעמי ובין אם אנחנו מחלקים את הסכום למספר תשלומים.

לפני שנסביר כיצד אפשר לרכוש פוליסת ביטוח לרכב ולהישאר בחיים, כמו שמצוין בכותרת המאמר, יש לזכור שהדבר לא נעשה מעצמו. כלומר, אנחנו צריכים לבצע שורה של דברים שיאפשרו לנו ליהנות ממחירים ותנאים טובים יותר מאלה המוצעים בשוק.

כיצד אנחנו יכולים לרכוש ביטוח לרכב במחירים ותנאים נוחים

ראשית, אנחנו צריכים לאפיין את הצרכים והמטרות שלנו. הרבה פעמים אנשים רוכשים פוליסות ביטוח לרכב על פי מה שמציעים להם, מבלי לברר אם יש להם צורך בכל סעיף וסעיף. לכן הם משלמים מחיר גבוה ביחס למה שהם באמת צריכים לשלם. אם מאפיינים בצורה נכונה את הצרכים, ייתכן מאוד שיהיה אפשר להוריד מספר סעיפים וליהנות ממחיר אטרקטיבי יותר.

שנית, אפשר לבחון מסלולים שונים שחברות הביטוח מציעות. הרבה פעמים החברות יוצרות מסלולים מותאמים לנהגים על פי הצרכים שלהם אך גם על פי מאפיינים אישיים מסוימים. מסלולים אלו הרבה יותר זולים ומשתלמים מבחינה כלכלית.

שלישית, ניתן לבחון אופציה לרכוש כמה פוליסות ביחד, כולל מספר פוליסות רכב לכמה רכבים (במידה ויש יותר מרכב אחד בבית), ולהפחית בכך את העלות פר פוליסה. זה תלוי כמובן בתנאים שהחברה מספקת ואם היא מוכנה למכור מספר פוליסות במחיר מוזל יותר. כך גם נהנים משירות כולל תחת קורת גג של חברה אחת.

השוואת מחירים שיטה בדוקה להוזלת עלויות

הדרך הנכונה הטובה ביותר לחסוך, היא להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן ואז להחליט איזו מבין ההצעה הכי משתלמת לנו, הן כלכלית והן מבחינת תנאים. כך יש לנו יותר מידע ואנחנו יכולים גם להתמקח עם החברות השונות על העלויות והתנאים המוצעים לנו.

מוגש מטעם wobi
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully