וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שכל אין דאגות: הדליק סיגריה בזמן שתדלק והצית את עצמו

9.8.2022 / 0:00

בחור רוסי חשב שזה הגיוני לעשן סיגריה בזמן שהוא מתדלק והצית את רכבו. נראה שהוא עשה כל טעות אפשרית בניסיון להרגיע את האש, אך המזל היה לצידו

מעשן מצית את עצמו בתחנת דלק/Twitter

בתיעוד שמגיע אלינו ממצלמת אבטחה בתחנת דלק בצ'ליאבינסק, רוסיה, נראה בחור מדליק סיגריה בזמן שהוא מתדלק - ומעלה את רכבו בלהבות.

בסרטון שצולם בעיר הרוסית המערבית נראה בחור - כנראה לא חכם במיוחד - עומד לצד הרכב שלו בזמן שהוא ממלא דלק וממתין. לא ברור אם זה השעמום הוא ההרגל, אך בזמן שהוא נשען על הרכב - ממש ליד פתח מילוי הדלק - הבחור מחליט להדליק סיגריה, מה שכל אדם עם קצת שכל היה נמנע מלעשות. כמובן שבתוך שניות פורצת שם אש שמרחיקה אותו מהרכב.

הבחור המבוהל חומק לאחור ואז חוזר לרכב ושולף משם את המשאבה - מה שמביא לכך שגם היא עולה בלהבות. בזמן שעובר אורח סקרן מתבונן בנעשה, האיש נראה רץ מסביב לחלק האחורי של המכונית ומנסה להיכנס אל הרכב. בזמן שהרכב נבלע לו באש, האיש הלבוש בחולצת טריקו לבנה ומכנסיים קצרים כהים, נראה מצליח להחליק אל מושב הנהג, מתניע את הרכב - ונוסע החוצה מבין הלהבות ממש כמו בסרט אקשן הוליוודי.

לא ברור אם להתניע רכב שעולה בלהבות זה דבר חכם, אך למזלו הוא מצליח להרחיק מהמשאבה את רכבו ורק לאחר מכן חוזר לשם כדי לכבות את האש. עד שהוא רץ חזרה ומפעיל את המטף, האש כבר נרגעת בעצמה והוא משתמש בה רק כדי לכבות את השאריות.

צפו בתיעוד המלא:

הסרטון פורסם בערוץ המדיה החברתית Nexta, הפך לוויראלי וזכה למעל רבע מיליון צפיות. "אנחנו חיים בחברה אינטיליגנטית, משכילה, דוגמא לעולם כולו", כתב אחד בציניות בתגובות ואחר הוסיף: "את המכונית שלו הוא הציל, אבל את המוח שלו הוא איבד מזמן".

אחרים ניצל את ההזדמנות כדי להתייחס למלחמת רוסיה-אוקראינה: "למרבה הצער זה לא היה טנק רוסי", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו רוסיה. ציפיתי שגם המטף לא יעבוד בסוף". אדם נוסף כתב: "לרוסים יש נשק גרעיני. מה כבר יכול להשתבש…".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully