וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו מטרופוליס 400 המעודכן בישראל

שי ארז

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 16:38

ד.ל.ב מוטוספורט החלה לשווק בישראל את פיג'ו מטרופוליס 400 אחרי שעבר עדכון אמצע החיים שכלל ליטושי עיצוב, ממשוק מתקדם עם הטלפון החכם, שדרוגי נוחות וארגונומיה

פיג'ו מטרופוליס 400 המחודש. אתר יצרן
מגיע בגרסה ספורטיבית וגרסת תיור/אתר יצרן

מאז הצטרפה פיג'ו אל החגיגה בשנת 2013 עם המטרופוליס, שוק קטנועי התלת גלגליים בעולם נמצא בפריחה מתמדת, כאשר נציגיו הבולטים הם פיאג'ו MP3 וימאהה טריסיטי. הרוכשים שלהם נהנים מאוד מהתוספת החשובה לבטיחות בדמות צמד גלגלים מלפנים, אשר משפרים את היציבות בכל תנאי הרכיבה (במיוחד ברטוב), את האחיזה בבלימה, בעיר ומחוצה-לה. לכל אחת מהיצרניות פתרון טכנולוגי כזה או אחר להתקנת צמד הגלגלים מלפנים, אך מלבד יתרונות לכאן או לכן, התועלות זהות. תוסיפו לכך את העובדה שבמקרים רבים מדובר בטיעון "שובר שוויון" מול בן/בת הזוג שמתנגדים לדו-גלגלי. הבטיחות של תצורת שלושת הגלגלים בדרך כלל מהווה פשרה ששני הצדדים חיים איתה בשלום, תרתי משמע.

פיג'ו מטרופוליס 400 המחודש. עמרי גוטמן,
שני גלגלים מלפנים, פשרה דינמית ויתרון בטיחותי/עמרי גוטמן

כאמור, הנציג של פיג'ו בשוק זה הוא המטרופוליס ששווק גם בישראל וכעת היבואנית ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את העדכון החדש לכלי תלת גלגלי זה. המטרופוליס 400 המחודש עבר שורה ארוכה של ליטושי עיצוב שמקרבים אותו עוד יותר לדגמי הרכב של פיג'ו, כמו ה-2008 וה-3008 הפופולאריים, עם פנסי לד בחתימת אור ייחודית ומאחור, בדמות טופרי האריה המוכרים. בנוסף לכך, המטרופוליס קיבל ממשק חדש לחיבור בין מסך התצוגה הדיגיטלי לבין הטלפון החכם, למשל להקרנת הוראות הניווט במסך ועוד. כמו כן, המתלים כוילו מחדש לשיפור נוחות הרכיבה (מתלים מתכווננים מלפנים ומאחור) וגם המושב רופד מחדש. אחת הסיבות לכך שהעיצוב של המטרופוליס מתכתב עם עיצוב המכוניות טמון בעובדה שבאירופה לא נדרש רישיון לאופנוע לכלים תלת גלגליים (מחויבים לבלם רגל) והמטרופוליס אמור להיות "כמו רכב" נוסף במשפחה, לטיולים, עבודה וצליחת פקקים מבלי לוותר על הנוחות והבטיחות של רכב אבל כן להנות מהיתרונות של קטנוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיג'ו מטרופוליס 400 המחודש. אתר יצרן
ממשק חדש עם חיבור לטלפון הנייד/אתר יצרן

מלבד צמד הגלגלים מלפנים, על הבטיחות מפקחת בקרת אחיזה בעלת מספר מצבים ומערכת בלימה משולבת עם שני דיסקים מלפנים ודיסק יחיד מאחור. המטרופוליס 400 מצויד במנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 400 סמ"ק שמפיק 35.6 כ"ס וכן 3.9 קג"מ ושניהם זמינים בסל"ד נמוך יחסית, אשר מבטיח זריזות בתנועה וכן צריכת דלק מצוינת. היצרן מצהיר כי עם מכל דלק בנפח 13 ליטרים, המטרופוליס מסוגל לכסות 300 קילומטרים בין תדלוקים.

פיג'ו מטרופוליס 400 המחודש. אתר יצרן
תא מטען ענק בגרסת התיור/אתר יצרן

המטרופוליס 400 ישווק בישראל בשתי גרסאות - GT בעלת נראות ספורטיבית ו-SW בעלת אופי תיורי יותר. סביבת הרוכב בגרסת הSW מזכירה מאוד את ה...גולדווינג. כן, המושב המפואר, מסעד הגב המרופד, הארגזים המובנים שנפתחים בלחיצת כפתור וכו' נותנים לא רק תחושה אלא גם מראה של אופנוע ספורט תיור מפואר. שתי הגרסאות מציעות נפח של 22 ליטר מתחת למושב (מתאים גם לקסדה מלאה וציוד נוסף) עם יכולת נשיאת ציוד שאורכו 90 ס"מ. גרסת ה-SW מוסיפה תא מטען שני עליון בנפח 54 ליטר (!!) שמתפקדת גם כמשענת נוחה עבור מורכב. שני תאי האחסון ננעלים ונפתחים משלט האופנוע - מפתח קרבה, התנעה ללא מפתח. מעבר לשימושיות, גרסת ה-GT מציעה אלמנטים עיצוביים ספורטיביים כמו כידון אופנוע ערום, מיגון רוח קצר מושחר ועוד ואילו גרסת ה-SW מציעה מראה יוקרתי יותר ובו גם מיגון רוח גדול, כידון מוגבה ועוד.

ואנקדוטה קטנה לסיום, המטרופוליס הוא הדגם הראשון שנושא את הלוגו החדש של החברה שבקרוב יופיע גם על דגמי המכונית ויחל עם ה-308 החדשה


המחיר לגרסת ה-GT יעמוד על 53,900 שקלים וגרסת ה-SW תעלה 54,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully