וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה הדוחה במיוחד לכך שהמושבים באוטובוסים ורכבות כל כך מכוערים

9.10.2022 / 1:01

אריקה מאלט העלתה לרשת סרטון שבו היא חשפה מה מסתתר מתחת לבד של המושבים בתחבורה הציבורית. וייתכן שלא תרצו לעלות עליה יותר כשתיחשפו גם אתם לסרטון הזה

למה מוןשבים באוטובוס כ:"כ מכוערים?/erica_mallett

האם תהיתם פעם למה המושבים של האוטובוסים בתחבורה הציבורית מכוסים בבד עבה עם צבעים לא מחמיאים והדפסים מכוערים? ובכן, בחורה בשם אריקה מאלט חשבה על זה הרבה ואפילו העלתה סרטון מבחיל לטיקטוק בו שאלה: "תהיתם פעם למה המושבים באוטובוסים וברכבות תמיד כל כך מכוערים?"

מסתבר שיש מחשבה מאחורי זה וסיבה מאוד ספציפית לעובדה שהמושבים כל כך דוחים - ואתם לא הולכים לאהוב אותה. "המושבים מעוצבים בצורה כל כך איומה כדי להסתיר משהו איום עוד יותר - את החול והלכלוך שהצטבר עליהם מעיניהם של מאות ואלפי הנוסעים מדי יום", היא הסבירה, "הצבעים האלו והעיצוב נועדו כדי להסתיר את כל הלכלוך והזוהמה".

זה ההסבר שלה

@erica_mallett Today on things i know so now you have to know them too #facts #grossfacts #didyouknow #publictransport ♬ Coming of Age - Blondes

למי שמטיל ספק בתיאוריה שלה, אריקה חשפה בסרטון מישהו שמכה במושבים עם פטיש קטן וכל הלכלוך, הזוהמה, האבק והחול עף החוצה בקלות.

רוב התגובות לסרטון הזה היו רובן בסגנון של "אני לעולם לא אשב על המושב באוטובוס או ברכבת", או "זו הסיבה שאני מורידה את הבגדים שלבשתי בחוץ ברגע שאני מגיעה הביתה", כתבה מגיבה נוספת. ובכן, אם אתם עולים על אוטובוס או רכבת בקלות, כדי שתשימו משהו על המושב או, כפי שכתב אחד המגיבים, "מוסר ההשכל מהסיפור - פנו את המקום שלכם לקשישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully