וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות על שניים: מבזקי דו גלגלי

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 7:13

הקטנוע שרוצה להעניק לכם 250 ק"מ של טווח חשמלי, טיול המועדון של ב.מ.וו חוזר אחרי פגרת קורונה ולאיטלקים של מוטומוריני שוב יש כלי נוטף סטייל

שוק הקטנועים בעלי שלושה גלגלים מתרחב וקולט לתוכו גם נציג של הדור הבא בעולמות ההנעה - החשמל. במקרה הזה מדובר בדופרן D4. הכלי שמשווק בישראל על ידי E MOTO שמחזיקה זיכיונות ייבוא לכלים חשמליים אחרים מציע שילוב בין הנעה חשמלית לבין קטנוע שלושה גלגלים על הייתרונות הבטיחותיים שלו.

עם מנוע חשמלי ולו כ-7 כ"ס ה-D4 מתאים לבעלי רישיון A2 (המוגבל לעד 125 סמ"ק או 14.9 כ"ס). כאשר העברת הכוח לגלגל נעשית על יד רצועת קבלאר. המהירות המירבית שלו עומדת על 99 קמ"ש כך שניתן לצאת איתו מחוץ לעיר כל עוד לא מאתגרים אותו בכביש בין עירוני פתוח ומהיר. כל עוד תישארו בגבולות הכרך תוכלו לכסות איתו 250 ק"מ לפי הצהרת הטווח של היצרנית.

דופרן D4. אתר יצרן
דופרן D4, עד 250 ק"מ בתנועה עירונית/אתר יצרן

בסיום אותם 250 ק"מ זמן הטעינה המלאה יעמוד על כ-8 שעות. אולם השימוש בארבע סוללות נשלפות מאפשר לטעון אותו גם שלא בשקע סמוך לכלי.

בין השאר מאובזר הכלי בהילוך אחורי, לוח מחוונים TFT בגודל 7 אינץ', מפתח קרבה, עם נעילה חשמלית לתא הסוללות, אפשרות לחבר רמקולים לבלוטות' וצמיגי ראנפלט, שמסוגלים לנסוע גם עם פנצ'ר עד לפנצ'ריה הקרובה.

קהל היעד של הקטנוע הוא הלקוחות המוסדיים לא פחות מהפרטיים. אלו יוכלו להנות מהפחתה משמעותית של רכיב הדלק, עלויות מבחן הרישוי השנתי, הביטוח ועוד. מחיר ה-D4 עומד על 45 אלף שקלים.

מוטומוריני 6.5. אתר יצרן
סטייל איטלקי אמיתי. מוטומוריני 6.5/אתר יצרן

מוטומוריני 6.5 בישראל

נראה שעם ה-X CAPE ועכשיו עם ה-6.5 הדגש על עיצוב וסטייל של הכלים ממוטומוריני לא היה מקרי בלבד. ליצרנית עם השורשים האיטלקיים והבעלות הסינית יש כוונה להתחיל לחצוב את דרכה ללב השוק בעזרת המראה לא פחות מאשר באממצעות הרכיבה.

המצטרף האחרון לקבוצה הזו הוא המוטומוריני 6.5. שמו של הכלי מגיע מנפח המנוע שלו בעל שני הצילינדרים המקבילים בנפח 650 סמ"ק. ה-6.5 בגרסת הכביש שלו, ה-STR הוא מגיע בעיצוב קפה רייסר ובגרסה השנייה שלו המכונה SCR מכוון לאופנת אופנועי הסקראמבלר, כולל שימוש בכל הקלישאות של הפנס העגול מעל כנף גבוהה וצמיגים בפרופיל שלא יחשוש משביל מזדמן.

מוטומוריני 6.5. אתר יצרן
כאן בגרסת הקפה רייסר/אתר יצרן

המנוע הוא אותו אחד בו פגשנו באח האדוונצ'רי וכאן הוא מספק 60 כ"ס לגרסה הלא מוגבלת או 47.5 לבעלי רישיון A1. כלים שנרכשים בדרגת הרישיון הנמוכה ניתנים לשדרוג עם שינוי הרישיון של הבעלים.
כמו המנוע גם את שאר המכלולים חולקות שתי הגרסאות, חישוק 18 אינץ', מערכת בלימה של ברמבו, בולמי KYB, ניהול מנוע של בוש ועוד. מול הרוכב לוח מחוונים עם מסך TFT, תאורת לד מלאה עם פנס קדמי בצורת HALO.

מחיר ה-6.5 מתחיל ב-58,900 שקלים לגרסת ה-STR ו-61,900 ל-SCR.

טיול מועדון ב.מ.וו. תומר פדר,
התגעגעו אחרי שנתיים הפסקה/תומר פדר

שיירת הרוכבים

כמו (כמעט) כל שנה, חזר מסע האופנועים של ב.מ.וו למסורת הרכיבה המקומית. כמו בכל אירוע ההיענות להזמנה של דלק מוטורס היבואנית הייתה מיידית וההרשמה הופסקה זמן קצר לאחר פתיחתה עם כ-300 אופנועים וכ-500 משתתפים שהגיעו לנקודת היציאה למסלול בכרם רעים.

בזוגות ובודדים, על גבי אדוונצ'רים ענקיים, אופנועי תיור מזוודים ועד אופנועי הספורט של ב.מ.וו יצאה השיירה לנסיעה הארוכה דרומה, נמתחת לאורך קילומטרים רבים של אופנועים. במופע עוצמה שרק מי שהזדמן לו לראות אותו חולף על פניו יבין. כאשר לאחר פרק הרכיבה הראשון ולפני ההתפצלות להמשך הטיול במסלול כביש או מסלול שטח, המתינה בנקודת העצירה במשאבי שדה לרוכבים ארוחת צהריים והופעה של אברהם טל.

טיול מועדון ב.מ.וו. תומר פדר,
300 אופנועים, 500 רוכבים/תומר פדר
טיול מועדון ב.מ.וו. תומר פדר,
שיירה שלא נגמרת לאורך קילומטרים על קילומטרים של אופנועים/תומר פדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully