וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הפורמולה 1 של מרצדס השתולל עם ניסאן והסתבך

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 22:16

לואיס המילטון יצא לנהיגה ברחובות טוקיו במכונית שכורה לבנה, לכאורה הכי שגרתי שיש. אלא שזו לא בדיוק הייתה נהיגה שלווה וזו לא בדיוק ניסאן רגילה...

לואיס המילטון סרטון אינסטגרם. צילום מסך, צילום מסך
דריפטים בטוקיו במכונית שכורה, לא מה שהייתם מצפים מנהג פורמולה 1/צילום מסך, צילום מסך

אתה יכול להיות אחד מנהגי הפורמולה 1 הגדולים של כל הזמנים, עם 7 אליפויות עולם - אבל אם אתה יודע מה טוב בשבילך - אתה לא עושה שטויות במכונית שכורה ביפן. ואם אתה כן עושה שטויות במכונית שכורה ביפן - אתה לא מעלה את זה לרשת.

אבל כנראה שלנהג אחד המזכר הזה לא הגיע, ובמקרה הוא גם לואיס המילטון, נהג הפורמולה 1 של קבוצת מרצדס. מוקדם יותר השבוע, עלה בחשבון האינסטגרם שלו סרטון קצר, ובו הוא נראה נוהג ברחבי טוקיו בניסאן GT-R לבנה תוך כדי ביצוע "דונאטס" במגרש חניה ובין לבין דוהר בכבישי העיר, כולל שלב שבו עשן רב נראה יוצא מתיבת ההילוכים של המכונית. בתיאור הווידאו כתב נהג הפורמולה 1: " "I only like to drive on track, but I make exceptions""

לואיס המילטון סרטון אינסטגרם. צילום מסך, צילום מסך
הבחור נראה מאוד מרוצה מעצמו/צילום מסך, צילום מסך

די מהר התגובות לסרטון קיבלו טוויס לא מפתיע, בו מועברת ביקורת רבה על הנהג שבמקום להוות דוגמה מפרסם סרטון בו על פניו נראית נהיגה בעייתית בכבישים ציבוריים. החשש הוא שנהגים צעירים עשויים לראות בנהיגה הזו סוג של לגיטימציה לעשות את הדברים האלו בעצמם בכביש הציבורי. זאת בניגוד לתדמית המהוגנת והבטיחותית שמקפידים לעטוף בה את פעילות סבב הפורמולה 1. בנוסף, מדובר בסוג של שגריר של קבוצת מרצדס כולה, ולהתנהגות כזו יש כמובן גם השלכות על תדמית הקבוצה כולה, בטח כאשר הנהג המוביל שלה בוחר במכונית מתוצרת ניסאן כדי להינות באמת מחוץ למסלול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו: המילטון בסיבוב דאווין בטוקיו

ועל אף יותר מ-1.7 מיליון לייקים להם זכה הסרטון, היו כאלו שממש לא שמחו לראות את הסרטון הזה - החבר'ה בחברת השכרת הרכב אומושירו - להם שייכת המכונית. חברת ההשכרה הזו היא לא בדיוק שלמה סיקסט היפנית, אלא חברת השכרה המתמחה בהשכרת מכוניות משופרות, ייחודיות ואקזוטיקות. זה גם המקרה של ה-GTR הלבנה שבסרטון, אלא שביצוע דונאטס ענקיים לא בדיוק היו חלק מתנאי השימוש להם הסכימה חברת ההשכרה.

קצת רקע בנוגע למכונית שבסרטון למי שלא נחשף לאייקון המוטורי המדובר. ניסאן סקייליין GT-R ובדור הזה שכונה R34 הייתה אחת מאגדות הרכב שיצאו את יפן. מכונית ספורט בעלת הנעה כפולה סופר מתוחכמת, מנוע ה-RB26 שלה בנפח 2.6 ליטרים הפיק 280 כ"ס "רשמיים" על מנת לעמוד בתקנות החוק היפני, אבל בפועל נמדדו לה הספקים גבוהים בהרבה. ולמי שרצה עוד יותר, היא הייתה ועודנה מכונית עם פוטנציאל ביצועים ושיפורים שמעט מאוד יצרניות הצליחו לייצר אז ומאז.

המעמד המיתולוגי שלה תוחזק מאז בהופעות בשלל משחקי נהיגה ובסדרת הסרטים "מהיר ועצבני".

לואיס המילטון סרטון אינסטגרם. צילום מסך, Omoshiro Rent-A-Car, צילום מסך
הסקייליין GT-R מהדור הזה ה-R34 היא אחת מאגדות הרכב הנחשקות שיצאו מיפן. כאן עוד עם רשימת שיפורים ארוכה/צילום מסך, צילום מסך, Omoshiro Rent-A-Car

בציוץ שפרסמה חברת ההשכרה לאחר התיוג שלה בסרטון נאמר כי: "המכונית הזו היא מחברת ההשכרה אומושירו, אבל היא לא נלקחה עם רשות מאיתנו. נהיגה כזו אסורה באופן מוחלט". בתגובה נוספת ששחררה חברת ההשכרה היא אמרה כי הסרטון צולם במהלך סוף השבוע של מירוץ הפורמולה 1 ביפן (7-9 באוקטובר) וכי המילטון או מי מהקשורים אליו שכרו את המכונית.

אגב, עבור מי שלא מכירים את ההיסטוריה של נהג הפורמולה 1, נזכיר שלפני 12 שנים בגרנד פרי של אוסטרליה המילטון הצעיר הסתבך עם המשטרה המקומית אחרי שביצע burnout (זינוק תוך כדי סחרור צמיגי המכונית) במכונית מרצדס בכביש הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully