וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית האף-35 תסייע למקלארן בפיתוח מכונית העל הבאה שלה

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 22:56

שיתוף פעולה שמצית את הדימיון לכל חובב הגה: לוקהיד מרטין תסייע ליצרנית מכוניות העל הבריטית השרויה בקשיים. המפעל שתכנן את הציפור השחורה והאף-117 ידגים מה הוא יודע לעשות בגובה הקרקע

מקלארן ארטורה/מקלארן
מקלארן ארטורה
מטוס הדארק סטאר מהסרט טופ גאן: מאבריק. מקלארן,
הדארק סטאר שתכננה לוקהיד לטופ גאן: מאבריק והארטורה. חיבור מהסרטים/מקלארן

זה נראה כמו תסריט מצוין לשובר קופות, וכל חובב רכב אמיתי מקווה שזה ייגמר ביותר מאשר תמונות היחצ האלה: יצרנית מכוניות העל הבריטית מקלארן ששרויה בקשיים הודיעה על שיתוף פעולה טכנולוגי עם לוקהיד מרטין, יצרנית האף-35, ההרקולס, ומטוסים ומערכות ביטחוניות נוספות.
זאת ועוד: מצד לוקהיד יוביל את הקשר "מפעל הבואשים" שלה בקליפורניה, הכינוי שהוענק למרכז הפיתוחים המתקדמים של החברה, המקום שבו פותחו במאה השנים האחרונות כמה ממטוסי הקרב המתקדמים ביותר לזמנם, וכנראה שעוד כמה שעדיין סודיים: החל מה-P38 לייטנינג של מלחמת העולם השנייה, ה-71-SR הציפור השחורה מימי המלחמה הקרה, האף-117 שהיה החמקן הראשון, והיה מעורב גם בפיתוח האף-22 והאף-35 המתקדמים יותר.

מקלארן ארטורה
מטוס הדארק סטאר מהסרט טופ גאן: מאבריק
מטוס אף 117, שניהם של לוקהיד מרטין. מקלארן,
דארק סטאר, ארטורה ואף-117. לוקהיד ענקית הרוויחה השנה 6 מיליארד דולר, מקלארן הפסידה 247 מיליון דולר/מקלארן

"שיתוף הפעולה יתרכז ביישום מערכת התכנון שפיתח מפעל הבואשים לעולם התעופה, אל טכנולוגיית ביצועי העל של תכנון מכוניות על", נאמר בהצהרה של מקלארן, שלוותה בצילומים של הארטורה שלה לצד האף-117 והדארק סטאר, המטוס ההיפרסוני שמטיס טום קרוז בטופ גאן: מאבריק שיצא למסכים בשנה שעברה, מסוגל לטוס רק בסרט, אבל המוק אפ שלו נראה כשיר להשתתף במלחמת הכוכבים.
במפעל הבואשים מועסקים כמה ממהנדסי האווירונאוטיקה, הפיזיקה, החומרים והאלקטרוניקה הטובים בעולם. יש להם גם ציוד מחשוב מתקדם שיאפשר למקלארן לתכנן אבי טיפוס בקצב מהיר בהרבה ממה שהיא מסוגלת כיום.
ההודעה לא כללה פרטיים כספיים, כמה תשלם מקלארן ללוקהיד על השירות, ומה בדיוק ייצא לאחרונה מרתימת אנשי הפיתוח העסוקים שלה לתכנון מכוניות ספורט.
מקלארן, שצמחה מקבוצת הפורמולה-1 שנושאת את אותו שם, הפסידה מתחילת השנה 247 מיליון דולר, ובאחרונה נאלצה למכור חלק ניכר מאוסף מכוניות העל והפורמולה-1 שלה לקרן ההון של בחריין תמורת 123 מיליון דולר, הדרושים לה להשלמת הארטורה. לוקהיד לעומת זאת רשמה בשלושת הרבעונים הראשונים השנה מכירות מצטברות בסך 47 מיליארד דולר, ורווח תפעולי של יותר מ-6 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully