וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמבורגיני של משטרת איטליה שוב הצילה חיים

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 14:43

השוטר עם הג'וב הטוב ביותר בעולם ביצע בשבוע שעבר משלוח דחוף של כליות להשתלה ברומא ובמודנה. במשימה דומה תועדה בעבר ההוריקאן המשטרתית במהירות ממוצעת של 250 קמ"ש

למבורגיני הוריקאן משטרת איטליה. משטרת איטליה,
הלמבורגיני בבית החולים, אחרי המסירה/משטרת איטליה

קלישאה ותיקה בעולם הרכב קובעת שכדי לנסוע מהר בכביש ציבורי הכי חשוב שתהיה לכם מנורה כחולה מהבהבת על הגג. משטרת איטליה הוכיחה את זה בשבוע שעבר, ולמטרה חיובית.

הלמבורגיני הוריקאן 610-4 LP המשטרתית נשלחה להעביר בדחיפות זוג כליות להשתלה במודנה וברומא. מכונית העל הממשלתית, שכמוה אפשר למצוא בשימוש משטרתי רק במפרץ הפרסי, מוזעקת לא פעם למשימות כאלה, כאשר בשירותי החירום מגיעים למסקנה שהיא זמינה או תהיה מהירה יותר ממסוק.

לכן נבנתה מראש ההוריקאן הזאת, שנמסרה למשטרת איטליה ב-2017, לא רק עם גשר אורות על הגג, אלא גם עם תא מקורר בתא המטען שממקום מלפנים עבור מוצרים רפואיים שזקוקים לטמפרטורה נמוכה, כמו מנות דם או איברים להשתלה.

למבורגיני הוריקאן משטרת איטליה. משטרת איטליה,
מוציאים את המשלוח היקר מתא המטען/משטרת איטליה

ההוריקאן LP 610-4, גרסה שהייצור שלה הופסק ב-2019, קיבלה את שמה מהספק המנוע, 610 כ"ס ומההנעה הכפולה שלה. יש לה 5,200 סמ"ק, שמפיק מנוע V10. ביצועים? 0-100 קמ"ש ב-3.2 שניות ומהירות מרבית של 324 קמ"ש.

המשטרה האיטלקית לא מסרה הפעם באיזו מהירות התבצעה הנסיעה, אך המכונית מופעלת לא פעם במשימות כאלה. בנובמבר 2020 פרסמה המשטרה כי הלמבורגיני מסרה בפדואה כליה שנתרמה ברומא. המרחק בין שתי הערים עומד על 500 ק"מ, והשוטר המהיר ביותר בעולם השלים את המסירה בתוך שעתיים, כך שהמהירות הממוצעת שלו עמדה על 250 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully