וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הפעלולים שחי על הקצה נהרג בתאונת אופנוע שלג

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 9:05

קן בלוק בן ה-55 היה נהג מירוצים וכוכב הרשת האדיר של סדרת סרטי ה"ג'ימקאנה" נהרג הלילה בתאונת אופנוע סקי בזמן חופשה ביוטה. הרשויות חוקרות את נסיבות המקרה

קן בלוק במוסטאנג מאך E/יצרן

הרשויות ביוטה ארצות הברית אישרו את דבר מותו של נהג המירוצים והפעלולן קן בלוק בתאונה. האירוע התרחש מוקדם יותר בסביבות השעה 14:00 (בלילה שבין שני לשלישי בישראל), כאשר בזמן רכיבה במדרון מושלג על גבי אופנוע שלג אירעה התהפכות שגרמה לאופנוע השלג לנחות על בלוק ולהביא למותו.

בלוק בן ה-55 שהותיר אישה ושלושה ילדים היה מייסד "הוניגן" חברת הפקות וידאו ומותג אופנה שנשען על הקריירה המפוארת שלו בתחום נהיגת הפעלולים והפקת סרטוני הנהיגה המרהיבים בסדרת "ג'ימקאנה". מה שהחל כסדרת סרטונים קצרים והתפתח לכדי תעשייה ענקית עם הפקות שלא מביישות סט הוליוודי.

קן בלוק. אתר יצרן
בלוק בפוזה אופיינית - על הצד ובאוויר/אתר יצרן

כמו כל ענף ספורט מקצועי, גם כאשר זה מגיע לספורט מוטורי מקובל להתחיל את קריירת המירוצים בגיל מוקדם מאוד, בהתקדמות איטית דרך ליגות משניות בדרך להישגים הגדולים יותר. זה לא היה המקרה של קן בלוק - נהג המירוצים האמריקני הגיע לספורט המוטורי לאחר שכבר הקים את מותג הנעליים DC SHOES, ערך את טבילת האש המקצועית שלו בשנת 2005 באליפות הראלי האמריקנית בגיל 38, באליפות זו זכה בתואר "רוקי השנה" (טירון בתרגום חופשי), המוענק למי שהציג הישגים יוצאי דופן בעונה הראשונה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קן בלוק. אתר יצרן
ה"הוני-טראק" עוד אחד מהפרויקטים של בלוק והוניגן עם פורד/אתר יצרן

למרות מספר הצלחות בתחום הראלי והראלי קרוס, בלוק לקח את מיומנויות הנהיגה המדהימות שלו ופנה איתן לכיוון אחר שהחל לתפוס תאוצה - סרטוני יוטיוב בהם אתגר אותו ואת המכוניות לביצוע מפגני נהיגה ווירטואוזיים, רובם המוחלט תוך כדי דריפטים מלאי עשן או קפיצות באוויר. בתחילת הדרך עם סובארו אימפרזה ובשני המיזמים האחרונים שלו בסדרה, הוא היה הפרזנטור של פורד ואודי עם נהיגה במכוניות חשמליות שהותאמו לביצוע פעלולי הנהיגה שלו. בין לבין הוא גם לקח חלק בעיצוב משחקי וידאו בתחום הנהיגה והאקסטרים שהעצימו את כוח המותג שיצר.

קן בלוק. אתר יצרן
עם ה-S1 החשמלית של אודי - כניסה לעולם המכוניות החשמליות/אתר יצרן

כאמור, בלוק נהרג בתאונת אופנוע שלג בזמן חופשה במחוז ווסאץ' ביוטה כאשר הכלי עליו רכב במדרון תלול התהפך והוא נלכד תחתיו. במשרד השריף המקומי אישרו את הפרטים ופתחו בחקירה של המקרה. מ"הוניגן" החברה שהוקמה על ידו נמסר בהודעה לתקשורת כי "בצער רב אנו נאלצים לאשר שקן בלוק נהרג היום בתאונת אופנוע שלג. קן היה איש חזון, חלוץ ואייקון וחשוב מכל - אב ובעל. הוא יחסר לנו מאוד".

כמו כן ביקשו מהמעריצים הרבים לכבד את פרטיות המשפחה באבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully