וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו: טסלה מודל 3 כרכב לוויות

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 17:57

סדנה הולנדית החלה למכור רכב לוויות חשמלי, על בסיס מודל 3 שהוארכה והגג שלה הוגבה כדי שתוכל לשאת ארון מתים. המחיר קפץ ל-120 אלף דולר והטווח לנסיעה האחרונה התקצר ל-375 ק"מ

רכב לוויות על בסיס טסלה מודל 3 של בונה המרכבים ההולנדי DERKS. Derks Uitvaartmobiliteit,
הסטיישן המקאברית שטסלה מעולם לא ייצרה בעצמה/Derks Uitvaartmobiliteit

בתחילת השנה שעברה החלה טסלה למסור סוף סוף למזמינים את הטרקטורון החשמלי לילדים שפיתחה, הסייברקוואד. המחיר עומד על 2,100 דולר וקהל היעד קצת יותר צעיר מרוכש טסלה ממוצע: מגיל 8, ועד משקל של 68 ק"ג.

כעת מטפל בונה המרכבים ההולנדי DERKS בצד השני של מעגל החיים: מי שרוצה שגם המסע האחרון שלו, גם אם לא בחייו, יהיה חשמלי. דרקס הציג רכב לוויות מבוסס טסלה מודל 3, במסגרת הסבה שהוא מבצע ומציע למכירה ביותר מ-100 אלף דולר, כדגם עצמאי, שאינו משווק בידי יצרנית החשמליות האמריקאית.

רכב לוויות על בסיס טסלה מודל 3 של בונה המרכבים ההולנדי DERKS. Derks Uitvaartmobiliteit,
מקום לארון ותאורת פנים הולמת לאווירה/Derks Uitvaartmobiliteit

התחיל בימי המרכבות

רכבי לוויות הם מסורת עתיקה בקהילה הנוצרית בארה"ב ובאירופה, שעברה מימי המרכבות אל עידן המכונית. באופן מסורתי מדובר ברכב גדול ומקושט, המשמש להסעת הארון אל מקום מנוחתו האחרונה. בדרך כלל מדובר ברכבי יוקרה שעבור ניתוח של הארכה והגבהה, או רכבים שהיו כבר גדולים מספיק במקור. באירופה למשל מדובר בדרך כלל בחיים שניים לרכבים ששימשו במקור כאמבולנסים, הסעת נוסעים שכבר לא דחוף להם להגיע לשום מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רכב לוויות על בסיס טסלה מודל 3 של בונה המרכבים ההולנדי DERKS. Derks Uitvaartmobiliteit,
האמת? אנחנו לא מתים על הגרסה הזאת/Derks Uitvaartmobiliteit

לא יוקרתי מספיק? יש גם מודל S ללוויות

הטסלה מודל 3 לוויות מבוסס על גרסת הבסיס, שהגג המקורי שלה נחתך והיא הוגבהה והוארכה ל-5.66 מטר, תוספת של 86 ס"מ. סוללת ה-53 קוט"ש שמספיקה למודל 3 הבסיסית לטווח רשמי של 491 ק"מ, מספיקה לגרסת הלוויות למרחק של 350-375 ק"מ בלבד להערכת דרקס, בגלל תוספת המשקל והגובה.

יצוין כי לא מדובר על הסבה ראשונה של טסלה כרכב לוויות: בונה המרכבים הגרמני BINZ מציע כבר כמה שנים רכב כזה המבוסס על מודל S היקרה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully