וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליית החשמליות: אלו מצטיינות מבחני הריסוק ל-2022

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 20:42

ארגון הבטיחות האירופי מסכם את 2022 כאחת השנים העמוסות שלו ומציין לשבח את המכוניות בעלות הציונים הגבוהים ביותר ומחמיא למותגים הסיניים החדשים

מצטיינות מבחני הריסוק 2022/euro ncap
מצטיינות מבחני הריסוק 2022. אתר יצרן
מימין למעלה, עם כיוון השעון: WEY קופי 01, ORA פאנקי קאט, טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 6/אתר יצרן

חוששים מהבטיחות של מכוניות חשמליות? לא סומכים על הסיניים שיבנו מכונית בטיחותית? אתם מוזמנים לחשב מסלול מחדש. ארגון הבטיחות האירופי יורואנקאפ שעורך מבחני ריסוק למכוניות חדשות מפרסם את סיכום שנת 2022 שהם מגדירים כ"שנת שיא" בארגון, והכוכבות הגדולות שלו הן מכוניות חשמליות וסיניות.

בסיכום השנה הם מכתירים את מצטיינות המבחנים, אלו שזכו בציונים הגבוהים ביותר בהגנה על מבוגרים, ילדים, הולכי רגל וביצועי מערכות הבטיחות המתקדמות. ולראשונה, הרשימה הזו כוללת שתי מכוניות מתוצרת טסלה ושתי "עולות חדשות" סיניות בביקור ראשון בשוק האירופי.

טסלה מודל S 2022. אתר יצרן
טסלה מודל S, ממשיכה את רצף ההצטיינות/אתר יצרן

בין המכוניות שזכו לצל"ש נמצאת יונדאי איונק 6 שרשמה 97% בהגנה על מבוגרים וגם בהגנה על ילדים היא זכתה לציונים גבוהים לאור הנזק המועט לבובות המדמות בני 6 ו-10. האיונק 6 היא משפחתית חשמלית ייעודית שנייה ליצרנית הקוריאנית ותצטרף לאיוניק 5 בבניית המותג החשמלי של יונדאי.

טסלה, שרשמה הישגים יוצאים מן הכלל במבחני הריסוק של המודל 3 לפני כמה שנים מוכיחה שלא מדובר באירוע חד פעמי. הן המודל S הסאלונית והן המודל Y הקרוסאובר הקטן על בסיס המודל 3 מקבלים ציונים מעולים בהגנה על מבוגרים, עם הציון הגבוה ביותר - 98%. המודל S הייתה גם המצטיינת של קבוצת המכוניות החשמליות.

WEY COFFEE 01. קינן כהן
WEY קופי 01 - גם הוא במצטיינים/קינן כהן

מה שהתחיל אצלנו ב-2021 עובר גם לאירופה - הכניסה של יותר ויותר יצרנים סיניים חשמליים ומחושמלים לשוק הרכב. ואם בתחילת דרכם הם קיבלו מבט מזלזל מצד היצרניות הוותיקות וחשדני מצד הציבור לגבי הסיכוי שלהן להציג רמת בטיחות גבוהה כשל היצרניות הוותיקות - ובכן על פי כמה ממבחני הריסוק האחרונים הם בהחלט התחייסו לסוגיה הזו ברצינות.

בסיכום השנה, מציין הארגון שני כלי רכב, את ה-WEY קופי 01 ואת ORA פאנקי קאט. שניהם תוצרים של חברת גרייט וול, כאשר הראשון שייך לחטיבת היוקרה של היצרנית וכבר משווק בישראל על ידי היבואנית סמלת, ה-ORA העממית צפויה להתחיל להימכר בישראל בידי כלמוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully