וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: פס ייצור למכוניות מלגו

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 7:45

אמן לגו איטלקי בנה מקוביות המשחק והמנועים החשמליים שלו פס ייצור פועל למכוניות, שיכול לבנות ארבע מכוניות בדקה. אבל את התוכניות הוא שומר לעצמו. הסרטון בפנים

פס ייצור למכוניות מלגו שבנה אמן הלגו האיטלקי דניאל בנדנטלי/Danny's LAB

תמיד דיברו על המהפכה התעשייתית שתתרחש כאשר רובוטים יתחילו לבנות בעצמם רובוטים. אז היום הזה עדיין לא הגיע, לפחות לא התרחישים האפוקליפטים שהיו אמורים ללוות אותו. אבל היום שבו צעצועים יבנו צעצועים כבר כאן.

דניאל בנדנטלי הוא אמן לגו ומומחה רובוטיקה איטלקי. באתר שלו הוא מוכר ערכות לגו שהוא מתכנן לבד, מציע ספרים ותכניות לבנייה של דגמים שחברת לגו הדנית עצמה לא מציעה, ובמקביל משמש כיועץ שלה.

בנדטלי שחי ויוצר בטוסקנה שילב את אהבותיו ליצירת פרויקט מרהיב: פס ייצור אמיתי ופעיל שבונה מכוניות לגו קטנות.

הפס לא נועד להחליף את הרגעים שמהנים הרבה ילדים קטנים וגדולים אחרי פתיחת האריזה, פיזור החלקים על הרצפה, וחיבור שלהם לפני התוכניות. אותם רגעים שבאים כמה שעות לפני הצרחות בלילה של בן המשפחה התורן שדרך על הקובייה הבודדת שלא הורכבה ונותרה מיותמת וחורשת רעות על הרצפה.

אמן לגו איטלקי בנה פס ייצור למכוניות מלגו. Danny's Lab,
כמו בפס ייצור אמיתי, רובוטים מחברים חלקי מרכב אחד לשני. רק שכאן מהדקים, לא מרתכים/Danny's Lab

5,000 חלקים

אבל הוא מדגים היטב איך פועל פס ייצור אמיתי לרכב. כמו המכונית שלכם, גם אלה שהוא פולט נבנות מחלקים שחוברו מראש וממתינים שהרובוטים יחברו אותם. במקרה של בנדטלי מורכבת המכונית מארבע רכיבים: פלטפורמה בסיסית עם גלגלים ושלדה תחתונה, גוף קדמי, גם אחורי וגג. פלטפורמות מוכנות מתחילות את דרכן בפס, והרובוטים מחברים להן את חלקי הגוף ומהדקים לפי בחירת הלקוח. פס הייצור הזה מציע 9 צירופים שונים של חלקי מרכב, בפס ייצור אמיתי יש מאות צירופים של פלטפורמה, מרכב הרכב, מנועים ואבזור.

לפס הייצור על ארבע התחנות שלו לוקח דקה אחת להפיק את המכונית הראשונה שלו, אבל אחרי שיש כבר מכוניות בשלבי הרכבה שונים בכל תחנה, הוא נזקק רק לחצי דקה כדי לנפק את הבאה.
יותר מ-5,000 חלקי לגו שימשו לבנייה, כולל מנועים חשמליים וחיישנים מהקיטים של היצרן הדני. רק חלק אחד ייצר בנדטלי בעצמו, רמזור המבוסס על קוביית 2 על 4 המוכרת לכל בונה לגו.

את התכנית לבניית פס הייצור הוא מסרב לחשוף, ולגו עצמה טרם גילתה עניין בהפיכת הפרויקט המקסים הזה לאחד שאותו תוכלו לרכוש כקיט מוכן בחנויות ולבנות יחד עם הילדים. בטח שעם הילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully