וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסו מאחדת את הפעילות תחת מותג חדש: Freesbe

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 21:48

יבואנית רנו, ניסאן, צ'רי, דאצ'יה ואינפינטי משיקה אתר חדש למכירת רכב חדש, משומש והשכרת רכב, שימכור גם מכוניות חדשות ממותגים אחרים

ניסאן אריה. אתר יצרן
דגמי ניסאן החשמליים. יגיעו גם כן לפריזבי/אתר יצרן

יבואנית רכב גדולה ראשונה פותחת סופרמרקט דיגיטלי לרכב, וממתגת מחדש את הפעילות.

קרסו מוטורס, היבואנית הוותיקה של רנו, ניסאן, אינפינטי ודאצ'יה, שהוסיפה בשנה שעברה למבחר גם את צ'רי הסינית, ותייבא בהמשך גם את EASY-EV הסינית גם כן, השיקה החום אתר מכירות חדש שימכור זה לצד זה רכב חדש, משומש, ימי השכרת רכב, שירותי ביטוח, מימון, רכישת עמדות טעינה לרכב חשמלי ועוד, תחת השם Freesbe.

פריזבי יציע באתר גם רכבים חדשים ממותגים שקרסו אינה מיובאת, במסגרת פעילות מותגי הליסינג וההשכרה שלה, ליס4יו וקל אוטו, שימחקו וייבלעו תחת המותג החדש.

במסגרת ניסיון להקל על ההתמודדות עם העלויות הגבוהות של רכישת רכב והצרכים המשתנים של הלקוחות, יאפשר פריזבי לרוכשי רכב יד שנייה להחזירו אחרי שבוע, ולשלם רק עבור שכירת הרכב בתעריפים שיקבעו מראש.

רכב חדש אפשר יהיה להחזיר עד אחרי שנה מהרכישה, ולשלם רק דמי שימוש שגם הם יקבעו מראש. רוכשי הרכב יקבלו אפשרות לדחות תשלומים עד פעמיים בשנה, במקרה של תקופה לחוצה כספית.
סוכנויות מכירת הרכב החדש, כמו מגרשי היד השנייה, ימותגו גם הן תחת המותג החדש.

יבואני הרכב צופים בהצלחה של טסלה למכור עד כה 12 אלף מכוניות חדשות ללא השקעה באולם תצוגה פיזי ויקר נדל"נית, דרך אתר דיגיטלי בלבד. פריזבי לא יחליף את האתרים הפיזיים, אבל אמור להעביר אליו בעתיד יותר ויותר מפעילות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully