וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה בשוק הרכב בישראל יצאה לדרך: רכישה, ליסינג, השכרה וגם ביטוח

בשיתוף freesbe

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 13:16

עם freesbe דיגיטלי וידידותי, 100 נקודות שירות ומכירה הפרוסות מצפון ועד דרום הארץ ולראשונה אפשרות להחזרת הרכב לאחר הרכישה, חווית השירות הופכת קלה, נעימה ופשוטה יותר

פריסבי. יח"צ,
פריסבי/יח"צ

מתי בפעם האחרונה שקלתם לקנות רכב או להחליף את הרכב שברשותכם ודחיתם את ההחלטה או ויתרתם עליה בגלל המחיר הגבוה, הבירוקרטיה הכרוכה בכך או בגלל החשש מהאותיות הקטנות? אצל רובנו זו החלטה כבדת משקל.

בישראל נעים על הכבישים כ-3.5 מיליון רכבים פרטיים. כל אחד ואחת מבעלי הרכבים הפרטיים צריך לבטח את הרכב, לבחון אפשרות למימון רכב ועוד. מדובר ב"כאב ראש" ולכן אנחנו מוותרים או דוחים את החלפת הרכב. ההתעסקות הכרוכה בכך, הבירוקרטיה ובחלק מהמקרים חוסר היכרות עם עולם הרכב, מעלה שאלות כמו: מה כדאי לי לקנות? איזה רכב יענה טוב יותר על הצרכים של המשפחה? עם איזה רכב אבקר פחות במוסך? ואיך אממן את הרכישה?

בדיוק בשביל זה נולדה פריסבי, המציעה פתרון חדש בעולם הרכב הישראלי ותפיסת שירות חדשה המספקת מענה בדיוק לבעיות אלו: חוסר שקיפות, בירוקרטיה מורכבת וחרדת רכישה.

לראשונה, באמצעות פריסבי תוכלו למצוא את כל הפתרונות במקום אחד, לחסוך בזמן, לקבל הצעת ערך משתלמת וליהנות מגמישות חסרת תקדים בענף הרכב הישראלי.

צרכיו של הלקוח משתנים, גם במידה והלקוח התחרט ומבקש לשנות את הבחירה שלו, אנשי פריסבי יהיו שם, ערוכים ומוכנים לסייע בהפחתת העומס ומחיר הטעות. מהיום הכל פתוח, ההחלטות הן לא למשך שנים, והלקוח אינו מוגבל בהסכמים קשוחים ובחסמי שוק.

לקבוצה 100 נקודות פריסבי בפריסה ארצית, המאפשרות חוויה נוחה, קלה ופשוטה ומהיום גם שער (פורטל) דיגיטלי ידידותי, המציע את סל שירותי הרכב המקיף בישראל בלי לקום מהספה.

הגמישות, הקלות והנוחות הן תוצאה של תהליכים עליהם עבדו בפריסבי בעשור האחרון במטרה להפוך לקבוצת התחבורה הגדולה והמגוונת בישראל, המציעה מענה מלא לצרכי התחבורה האישית לציבור הישראלי: רכב חדש, טרייד אין, רכב משומש, ליסינג פרטי ותפעולי, השכרה, ביטוח, עמדות טעינה באנרגיה ושירותי מימון.

פריסבי מציעה את המגוון הרחב ביותר בישראל של רכבים חדשים כבר בנקודת הפתיחה - 14 מותגי רכב חדשים ולא פחות מ-42 דגמים שונים! כן, אלפי כלי רכב משומשים בכל קטגוריה אפשרית.

ניסאן קשקאי. באדיבות פריסבי,
ניסאן קשקאי/באדיבות פריסבי

freesbe שואפת לייצג עבור הלקוח שני ערכים מרכזיים:

החופש מבירוקרטיה ותהליכים מורכבים: "הכל במקום אחד, מהיר, קל ונוח" - החל ברכישת רכב והמשך בכלל השירותים הכרוכים ברכישה כגון ביטוח, מימון ועוד. כל זאת לבחירת הלקוח, באופן דיגיטלי או פיזי, תוך חיסכון משמעותי בזמן.

חופש הניידות: הקלה על חרדת הרכישה וצמצום מחיר הטעות בגמישות רחבה שטרם נראתה בשוק הרכב, בפעם הראשונה בארץ, freesbe תאפשר ללקוחותיה החזרת הרכב לאחר רכישתו, גם אם נעשה בו כבר שימוש. רכב משומש יוכל להיות מוחזר בשבוע הראשון לאחר רכישתו תמורת החזר כספי ורכב חדש יוכל להיות מוחזר במשך שנה (!) מיום רכישתו. מהיום - הלקוח יכול להתחרט ופשוט להחזיר. זו רק דוגמא אחת. מסלולי הליסינג, הביטוח והמימון זוכים גם הם לשינויים מרחיקי לכת, המאפשרים גמישות יוצאת דופן בשינוי מסלולים, תקופות ותכולת השירותים.

פריסבי כאן כדי להפוך את החוויה לקלה יותר, נגישה וזמינה, בין אם בוחרים להגיע לנקודת המכירה או לבצע עסקה באמצעות הדיגיטל. אנחנו כאן כדי להרגיע, להציע פתרון לא רק לרכישה אלא לכל צורך תומך במקום אחד, באופן קל וברור.

רכישת רכב היא אירוע מורכב, אנחנו מבינים את זה ופועלים כדי לפשט את התהליך. מעבר לריכוז כלל השירותים במקום אחד, עומדת לרשות הלקוח גם האפשרות להחזיר את הרכב. ניסית? את/ה רוצה להחזיר? להחליף? אין שום בעיה, יש לנו הצעה בשבילך בכל שלב.

freesbe - תשתחררו, זו רק מכונית. אנחנו נעשה את זה קל ונגיש עבורכם.

בשיתוף freesbe
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully