וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחביב של ג'יי לנו שוב ניסה להרוג אותו

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 16:55

חודשים אחרי שנכווה בעת טיפול ברכב עתיק, נפצע הקומיקאי בתאונת אופנוע קלאסי, ואלה לא כל החדשות הרעות מבחינתו

פרומו לעונת תוכנית הרכב ג'יי לנו Jay Leno's Garage/CNBC

ג'יי לנו הגשים בשנים האחרונות את החלום של הרבה חובבי רכב. אחרי שנים של הנחיית אחת התוכניות הפופולריות בטלוויזיה האמריקאית, טונייט שואו, הוא עבר לעסוק במה שהוא אוהב באמת: רכבים קלאסיים.

לנו (72), שצבר במהלך הקריירה שלו כמנחה וקומיקאי כ-450 מיליון דולר, טיפח את אוסף המכוניות והאופנועים שלו, שכולל לפי ההערכות כ-180 מכוניות וכ-160 אופנועים, והחל להגיש תכנית רכב ברשת NBC: "הגראז' של ג'יי לנו", שם הוא נוהג במכוניות נדירות, מארח סלבס מאחורי ההגה, ומאו נהנה מהעבודה. אחד המרואיינים הבולטים שלו היה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שנהג עימו בשברולט קורבט סטינגריי הפרטית שלו, ובפורד F100 שחושמל.

אבל את החודש האחרון לנו ירצה לשכוח. לפני שבועיים עבר תאונת אופנוע שהותירה אותו עם שברים, חודשים מעטים אחרי שנכווה בפניו בזמן שטיפל באחת המכוניות שלו. ואם זה לא מספיק, NBC הודיעה לו החודש שהיא מפסיקה לשדר את התוכנית שלו בערוץ הכלכלי שלה, CNBC.

ג'יי לנו מתוך התכנית Jay Leno's Garage. CNBC,
לנו. מחזיק אוסף של 180 מכוניות ו-160 אופנועים קלאסיים/CNBC

בתאונה לפני שבועיים הוא רכב על אופנוע האינדיאן משנת 1940 שלו באזור ברבנק בקליפורניה שם מאוחסן האוסף, כאשר ביצע פנייה דרך מגרש חנייה ונפל ממנו אחרי שפגע בחוט לא מסומן שנמתח בו. "שברתי עצם בריח, כמה צלעות שבורות ושתי פיקות ברכיים סדוקות", אמר לנו בראיון. "אבל חוץ מזה, אני בסדר".

בנובמבר הוא עבד על מכונית מונעת קיטור מ-1907 מהאוסף שלו, כשזיהה צינורית דלק סדוקה. "נשפתי לתוכה ואז פתאום כל הפרצוף שלי התמלא בדלק, היה ניצוץ והפנים שלי התחילו לעלות באש", סיפר. לנו אושפז במרכז לטיפול בכוויות, ואחרי כמה שבועות חזר להופעות הסטנד אפ שלו, ולצילומי התוכנית. אבל אחרי הפרסום הרב שלו זכתה התאונה הקודמת, נמנע לנו מלחשוף את התאונה השנייה עד לימים האחרונים. "קיבלתי בתאונה הראשונה מספיק תשומת לב לכמה תאונות", הסביר.

ב-NBC נימקו את ביטול התוכנית בהגברת הדגש על חדשות כלכליות. "כשהם לקחו אותנו, זה היה קצת יוצא דופן לשדר את תכנית הרכב הזו באמצע החדשות הפיננסיות", אמר לנו. "זה היה מאוד מוצלח. אבל עכשיו הם החליטו ללכת עם חדשות פיננסיות על פני כל לוח השידורים, אז נעבור למקום אחר. בלי רגשות קשים או משהו", אמר בשיחה עם הלאס וגאס ריוויו.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי לנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully