וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV: נותנת שקט נפשי בכל יציאה לכביש

בשיתוף מיצובישי ישראל

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 17:22

מיצובישי אקליפס קרוס מגיע עתה לישראל עם הנעת פלאג־אין הייבריד. טווח חשמלי נקי של עשרות קילומטרים, נהיגה ללא תלות בעמדות טעינה וגיבוי של אחד השמות המפוארים בעולם הרכב

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV. יח"צ,
מיצובישי אקליפס קרוס PHEV/יח"צ

אם גם אתם מרגישים שאנו נמצאים כרגע בלימבו בין מכוניות בנזין רגילות לבין מכוניות חשמליות, אתם לא לבד. מצד אחד, כל הסימנים מראים שמנועי הבעירה הפנימית יגיעו בעשורים הקרובים לסוף דרכם. מנגד, תשתית הטעינה הציבורית לצד מגבלות טווח מהותיות, מונעים מרכב חשמלי מלא להוות - בינתיים - אלטרנטיבה מלאה למכוניות כפי שאנו מכירים אותן כיום.

מערכת המולטימדיה. התמונה להמחשה בלבד. יח"צ,
מערכת המולטימדיה. התמונה להמחשה בלבד/יח"צ

מיצובישי עלתה על זה מזמן

מיצובישי הכירה בבעיה הזו כבר לפני שנים די רבות. באותו הזמן, רכב חשמלי כפי שאנו מכירים כיום, כלל לא היה באופק. לפני 11 שנים מיצובישי הציגה את האאוטלנדר PHEV שהפתיע רבים ביעילות הרבה שלו, צריכת הדלק הזעומה ואי־הוויתור על מערכת הנעה כפולה חכמה. הנעה כפולה היא אחד מסימני ההיכר הרבים של מיצובישי, שעמו היא מזוהה בדגמים אייקוניים רבים. שלא במפתיע, הפלאג־אין הייבריד החדשני הזה כבש לבבות רבים ברחבי העולם, כ־300 אלף יחידות מצאו בתים אוהבים, והן עדיין שומרות על ערכן וזוכות לביקוש גם ביד השנייה.

עתה מגיע אלינו מיצובישי אקליפס קרוס. דגם שבעצמו בעל שושלת מרשימה באילן היוחסין של מיצובישי וגם זכה לפני כשנה בשורת עדכונים חשובה אשר שיפרה מאוד את השימושיות והמראה של רכב הפנאי הספורטיבי הזה.

ללא דלק בעיר, ללא חרדות מחוצה לה

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV הוא פלאג־אין הייבריד. מה זה אומר? מערכת ההנעה שלו משלבת מנוע בנזין וגם שני מנועים חשמליים. הכוח למנועים האלה מגיע מסוללת ליתיום־יון בעלת קיבולת גדולה שאפשר לטעון אותה משקע החשמל הביתי או מעמדות טעינה ציבוריות AC או DC, וכך ליהנות מטווח נסיעה 100% חשמלי של 45 ק"מ (לפי תקן WLTP).

בכל שאר הדברים מדובר ברכב היברידי לכל דבר: מערכת הניהול המתקדמת שלו עוברת אוטומטית בין מצבי בנזין לחשמל על פי דרישת הכוח מהנהג. כך שמאחורי ההגה לא נדרשת מהנהג התערבות כל שהיא או שינוי בהרגלי הנהיגה. אפשר לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה: EV חשמלי מלא, היברידי משולב, מצב צ'ארג' לטעינה עצמית של הסוללה וגם מצב SAVE לשימור אנרגיית הסוללה לשימוש בהמשך הדרך.

מערכת ההנעה היעילה הזו מצליחה בזכות שילוב מצב הנהיגה החשמלי והיכולות ההיברידיות של יחידת ההנעה של מיצובישי אקליפס קרוס PHEV להשיג צריכת דלק ממוצעת יוצאת דופן של 45 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.

מיצובישי אקליפס קרוס PHEV. יח"צ,
מיצובישי אקליפס קרוס PHEV/יח"צ

מיצובישי כאמור מוכרת גם בזכות מערכת ההנעה הכפולה המתקדמת שלה. מערכת הנותנת לאקליפס קרוס יתרון יחסי בכל דבר שרכב פנאי אמור לעשות כמו למשל לחקור דרך עפר מעניינת. כמובן שהערך הבטיחותי של הנעה כפולה כמו ה־S־AWC יבוא לידי ביטוי בכל כביש רטוב או חלילה מצב חירום.

חבילות אבזור ומחירים

כלמוביל היבואנית תשווק את מיצובישי אקליפס קרוס PHEV בשלוש רמות אבזור החל מ־219,900 שקלים. כולן נהנות ממערכת ההנעה המתקדמת הזו כאשר גרסת "אקזקיוטיב" (Executive) כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 9 אינץ' וממשקי קארפליי ואנדרואיד אוטו, מפתח חכם, חלונות כהים וחישוקי סגסוגת מעוצבים 18 אינץ'.

הגרסה הבאה בתור נקראת "פרימיום" (Premium) ומוסיפה גם תצוגה עילית המקרינה מידע מול עיני הנהג, גג שמש פנורמי, תאורת LED מלאה וריפודים דמויי עור. הגרסה הבכירה ביותר נקראת "לקשרי" (Luxury) ומוסיפה לנ"ל גם ריפודי עור, מושבים עם כיוון חשמלי וחימום ועוד.

בטיחות כדרך חיים

חבילת הבטיחות הפסיבית והאקטיבית, יחד עם מערכות הסיוע לנהג, נותנת שקט נפשי בכל יציאה לכביש, עם ציון של חמישה כוכבי בטיחות ו־97% בהגנה על מבוגרים במבחני הריסוק של Euro NCAP. האקליפס קרוס PHEV מצויד במערכות הגנה כסטנדרט, בהן 7 כריות אוויר, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ואיתות בעת בלימת חירום. בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית בחירום הן רק חלק מהמערכות המתקדמות שיש בכל רמות האבזור.

0 בפליטה, 100 ביכולת

בניצול כפתור ה־EV לנסיעה רק על חשמל, למיצובישי אקליפס קרוס PHEV היכולת לשמש אתכם כרכב חשמלי בימי השבוע, בין הבית למשרד ולסידורים בתוך העיר, כשניתן כמובן ליהנות עדיין מעלות החשמל הזולה בעיקר אם תנצלו את החיסכון האדיר שמגיע עם טעינה בבית או בחוץ. השילוב של מנוע בנזין חסכוני מאפשר יציאה ללא חשש לנסיעות ארוכות, בין אם לטיולים ובין אם לפגישות מחוץ לעיר, ועם ההנעה הכפולה החכמה וחבילות האבזור העשירות, ההרפתקה הבאה ממש מעבר לפינה.

בשיתוף מיצובישי ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully