וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לקבל הנחה של אלפי שקלים על רכב חדש

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 12:47

יצרני הרכב מצמצמים את פערי האספקה, ויבואני הרכב מחזירים את ההנחות למועדוני צרכנות הרכב, חבר, הוט, אשמורת וקרנות השוטרים. על איזו יונדאי אפשר לקבל כעת 5,800 שקל הנחה, ואיך אפשר לחסוך בסוזוקי עד 4,000 שקל

אולם תצוגה רכב חדש. קינן כהן
אולם תצוגה לקיה. בין 3,000 ל-6,000 שקל הנחה במבצע שקיימה עם המועדנים בדצמבר/קינן כהן

אחד הקורבנות של מגיפת הקורונה היה ההנחות על מכוניות חדשות. מסלולי האפס ק"מ התאבדו בגלל היעדר מלאי, ומאותה סיבה קוצצו מאוד מבצעי ההנחות למועדוני הצרכנות, ורבים בכלל בוטלו.
אבל בשבועות האחרונים, עם הגעת משלוחים חדשים ל-2023 ואופטימיות בקרב היבואנים לגבי כמויות האספקה בהמשך השנה, חוזרים מבצעי ההנחות למועדונים.

מבחינת היבואנים מדובר בערוץ שמאפשר הנחה לקבוצות לקוחות נבחרות, מבלי שתשקף במחירון, בניגוד לעדכון המחירון שביצעה טסלה ולהורדת מחירי הטסלות המשומשות, שפגעה בלקוחות הקיימים. מבחינת המועדונים מדובר באפשרות להעניק לעמיתים הוזלות של אלפי שקלים על מכוניות חדשות ומשומשות.

ארבעה מועדוני צרכנות מרכזיים משתתפים במבצעים האלה. מצד אחד מועדון חבר של משרתי צה"ל וגמלאיו, הגדול בשוק. ומהצד שילוב כוחות בין מועדון הוט שבו חברים מהנדסים, הנדסאים, טכנאים ועובדי חברות היי טק גדולות, קרנות השוטרים של משרתי וגמלאי המשטרה ושירות בתי הסוהר, ומועדון אשמורת של חברי הסתדרות המורים, שמנהלים יחד את מבצעי הרכב שלהם.

לפי הערכות בארבעת המועדנים האלה יש יחד כ-750 אלף איש, והתקנונים מאפשרים גם בני משפחה מקרבה ראשונה ליהנות מהמבצעים, כך שקרוב ל-2 מיליון ישראלים יכולים ליהנות מההנחות.

ליפ מוטור TO3. אודי עציון, מערכת וואלה!
הנחות גם על חשמליות: באפריל יקיימו הוט, אשמורת וקרנות השוטרים מבצע לליפ מוטור TO3/מערכת וואלה!, אודי עציון

מועדוני הוט, אשמורת וקרנות השוטרים, למשל, מנהלים כעת מבצע עם סוזוקי: איגניס, סוויפט וויטארה בהנחה של 3,500 שקל, ה-S-CROSS (קרוסאובר) ב-3,500-4,000 שקל הנחה וג'ימני ב-4,000 שקל הנחה.

חבר לעומת זאת במבצע החודש עם יונדאי: i10 פריים מוצעת בהנחה של 4,000 שקל, או חבילת שלושה טיפולים ותיקון תקרים ב-3,800 שקל + 2,500 שקל הנחה. הג'יפון הקטן וניו מוצע בהנחה של 5,000 שקל, i20 ב-3,000 שקל הנחה, אלנטרה היברידית ב-2,500 שקל הנחה, סונטה לימיטד היברידית מוצעת בהנחה של 5,800 שקל, קונה חשמלית בהנחה של 2,000 שקל וטוסון טורבו ב-5,000 שקל. שילוב בין חבילת טיפולים והנחה מוקטנת מוצע בכל הדגמים.

"אנחנו עורכים 8-9 מבצעי רכב בשנה, ונאבקנו לשמר אותם גם בקורונה בהנחות מופחתות", מסביר דני בן חיים, מנהל תחום הרכב במועדון צרכנות הוט. "בדצמבר היה לנו מבצע עם קיה ומכרנו כמעט 590 מכוניות ואחרי סוזוקי יהיה לנו מבצע עם צ'רי. באפריל יהיה לנו מבצע עם ליפ מוטור, וביוני עם ניסאן. חוץ מטויוטה כל היבואנים משתפים פעולה עם הערוץ הזה".

לפי ההערכות מ-268 אלף מכוניות חדשות שנמכרו ב-2022, כ-4,000-5,000 נמכרו דרך מבצעי מועדוני הצרכנות. השנה, על רקע עליית המחירים והגדלת ההנחות, המספר הזה צפוי לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully