וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהרגלי הצפייה: החשמליות של GM יופיעו בנטפליקס

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 7:49

ג'נרל מוטורס מכינה בינג' לטסלה: תשלם לנטפליקס כדי שתשלב את החשמליות החדשות של קאדילק, שברולט, האמר ו-GMC בסדרות שהיא מפיקה

שיתוף הפעולה של GM ונטפליקס/יצרן

ג'נרל מוטורס מחפשת את קהל הלקוחות הבא שלה למכוניות החשמליות שהיא תציג בשנים הקרובות לא באולמות התצוגה ושלטי החוצות, אלא במקום בו פחות תצפו למצוא אותם - בתוכניות המקור שתפיק חברת הסטרימינג נטפליקס.

שתי החברות ישתפו פעולה על מנת "לתת לכלי הרכב החשמליים את הבמה להם הם ראויים", כדברי ההודעה שפרסמו. מבחינת ג'נרל מוטורס, מדובר בהמשך של הקמפיין שהתחילה עוד בשנת 2021 ומתווה את המעבר שלה לחישמול מלא משנת 2035 כאשר כבר ב-2025 היא מצפה לעבור להתחיל להרוויח כסף ממכירת כלי רכב חשמליים, אחרי השקעות ענק בפיתוח, בפסי הייצור ובמפעלי סוללות.

מבחינת נטפליקס, הכוונה היא לשלב כלי רכב חשמליים בהפקות המקור של נטפליקס, סרטים וסדרות היכן שהדבר מתאפשר ורלוונטי. בהודעה המשותפת לא הוזכרו סכומים, אבל לא מעט כסף יחליף ידיים במהלך המשותף הזה.

נטפליקס ו-GM משתפות פעולה. אתר יצרן
התואיל הגברת לעלות לכרכרת הקאדילק? וויל פארל בפרסומת הפרודיה על ברידג'רטון/אתר יצרן

"לתעשיית הבידור יש השפעה אדירה על התרבות", כתבה GM בהודעה שלה, "אנחנו רוצים להפוך כלי רכב חשמליים למוכרים בשירותי הסטרימיניג, על המסך הקטן והגדול ולבנות תרבות סביב כלי רכב חשמליים דרך סיפורים שמראים את חווית הבעלות והנהיגה במכוניות חשמליות". במקביל הודיעה נטפליקס על הכוונה שלה להפוך את ההפקות שלה לכאלו המקדמות קיימות וצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלה.

התכנים בהם יופיעו כלי הרכב של GM יהיו "האהבה היא עיוורת", Queer Eye, Unstable ואחרים. בין כלי הרכב שיככבו בתוכניות מוזכרים שברולט בולט EUV, ההאמר החשמלי וקאדילק ליריק בין השאר.

את השקת האסטרטגיה החדשה תלווה סדרת סרטונים בכיכובו של השחקן וויל פארל, שיוצגו בין השאר במשבצת היוקרתית של פרסומות הסופרבול ב-12 בפברואר. בסרטונים יופיע פארל בדמויות מתוך הלהיטים האחרונים של נטפליקס כמו צבא המתים, משחקי הדינון, דברים מוזרים, ברידג'רטון ואחרים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שג'נרל מוטורס מקדמת ככה את המכוניות שלה: הקאמבק של שברולט קאמרו קודם ב"רובוטריקים" ב-2007.

מדובר בעניין נפוץ בעיקר בקרב יצרני מכוניות יוקרה. ב-מ-וו שילמה למפיקי ג'יימס בונד כדי ש-007 ינהג ב-750i ב"מחר לנצח", ב-Z8 ב"העולם אינו מספיק", וב-Z3 ב"גולדן איי". ההשתתפות בסרט השלישי לבדו עלתה לגרמנים 25 מיליון דולר לפי בלומברג.

לנד רובר מקדמת את רכביה גם כן דרך סרטי בונד, שמזוהה בעיקר עם דגמי אסטון מרטין, המכונית המקורית שאיאן פלמינג הושיב מאחוריה את המרגל בספריו.

פורד ניסתה לקדם את המוסטנג דרך "בחזרה לעתיד", אך הבמאי רוברט זמקיס התעקש על הדלוריאן כמכונת הזמן, והפך אותה לאייקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully