וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתחלה של הסוף? הצצה ראשונה למהיר ועצבני X

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 7:44

מעריצי מהיר ועצבני? תחזיקו חזק, המכונה מאחורי אחת מסדרות הסרטים המצליחות ביותר בכל הזמנים מחממת מנועים ומעלה סל"ד לפני העלייה למסכים במאי. קבלו הצצה ראשונה

מהיר ועצבני X הטריילר/יח"צ, אולפני יוניברסל

מהרגע בו יצא הסרט הראשון בסדרת מהיר ועצבני נחלק העולם לשניים, אלו שנחרו בבוז וסיווגו אותו כסרט פעולה עם מכוניות או מדע בדיוני על כלי רכב ואלו שיצאו מהקולנוע, התיישבו בסיוויק שלהם ואמרו לעצמם שכל מה שמפריד בינם לבין החלום זה פס נאון בתחתית הדלתות.

המציאות הוכיחה שהיו יותר מהסוג השני...

כעת, מגיע הסרט החדש והאחרון (או לפחות כך מבטיחים באולפני יוניברסל) לישורת האחרונה של סדרת הסרטים הזו, כאשר בלי לתת יותר מדי ספוילרים - הוא אמור לסגור כמה מהקצוות הפתוחים שהשאירה הסדרה הזו לאורך הדרך. למעשה, קצוות פתוחים הם אולי הדבר היחיד שיש בסדרה הזו יותר ממכוניות שמתהפכות ומתפוצצות.

מהיר ועצבני X הטריילר. יח"ץ, אולפני יוניברסל,
אין איש רע, יש איש שרע לו. ג'ייסון מומה בתפקיד הנבל/יח"ץ, אולפני יוניברסל

סיפור המעשה בקווים כלליים - בעשור השלישי לחיי שושלת מהיר ועצבני, מתכנסים כמה מהכוכבים הגדולים שהופעיו בסדרת הסרטים האלו (וגם עם הבלחות אורח של "בראיין אוקונור" - פול ווקר ז"ל) להקפה אחרונה בהחלט.

דום טורטו (ווין דיזל) והמשפחה שלו ניצבים בפני אויב חדש, נחוש ומסוכן יותר מכל אלו שבהם פגשו לפני כן. האויב הזה הוא דנטה, בנו של איל הסמים אותו חיסלה החבורה במהיר ועצבני 5 שיצא לאקרנים ב-2011.

דנטה המגולם על ידי ג'ייסון מומה ("אקווהמן") שמתודלק בכוח הנקמה באלו שפגעו בו. במשך 12 שנים הוא רקם את התוכנית שביא לכך שטורטו ישלם את המחיר המלא - כאשר הוא ייקח ממנו את המשפחה שלו, זו הביולוגית כאשר המטרה המרכזית הוא בנו של דום וגם המשפחה המוטורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהיר ועצבני X הטריילר. יח"ץ, אולפני יוניברסל,
ותיראו מופתעים - יש פה מכונית שנופלת ממטוס.../יח"ץ, אולפני יוניברסל

במיטב המסורת של הסדרה, ובניגוד למירוצים בקו ישר עליהם היא הסתמכה בהתחלה, העלילה מתפתלת בין רומא, ברזיל, לוס אנג'לס, לונדון, פורטוגל ועד אנטרטיקה כאשר בדרך אויבים ישנים חוזרים ובריתות חדשות נרקמות.

בין חברי הקאסט שנאספו מסדרת הסרטים יופיעו מישל רודריגז, טייריס גיבסון, כריס "לודיקרס" ברידג'ס, נטלי עמנואל, סונאג קאנג, ג'ייסון סטייטהאם, סקוט איסטווד וגם השחקניות זוכות האוסקר הלן מירן ושרליז ת'רון ואחרים.

מהיר ועצבני X הטריילר. יח"ץ, אולפני יוניברסל,
"מירוצים" בקו ישר, כך זה התחיל, כך זה נגמר/יח"ץ, אולפני יוניברסל

מהיר ועצבני 10 - המכוניות

עכשיו לחלק המעניין באמת - המכוניות שהולכות להופיע בסדרה. אז אנחנו התיישבנו מול הטריילר ובמשך דקות ארוכות מדי, פריים אחרי פריים, חילצנו את המיטב מרשימת המכוניות שאנחנו הצלחנו לתפוס שם. כמה מהן יגיעו לקו הסיום? כנראה שרובן לא...

דודג' צ'ארג'ר 1970 - הצמודה של דום טורטו לאורך כמעט כל סרט בו הוא מופיע. סגירת המעגל - הוא בנה אותה עם אביו המנוח ובסרט הוא משוחח עם הבן שלו כאשר הוא יושב במכונית. במהלך הסרט הוא נופל איתה ממטוס, משתמש בה כדי להפיל שני מסוקים ובהמשך רודף איתה אחרי דנטה שחוטף את בנו.

דודג' צ'ארג'ר SRT הלקאט רד-איי Widebody - זה הרבה שם למכונית, והיא תגיע ל-100 קמ"ש תוך כדי שתגידו אותו. כמו האוריגינל שעל שמו היא קרויה, היא הקצה העליון של הליינאפ המטורלל של דגמי הצ'ארג'ר SRT. אה, והיא פה גם בגלל שדודג' היא די ספונסרית של הסדרה.

מהיר ועצבני X הטריילר. יח"ץ, אולפני יוניברסל,
הכוכבת חוזרת - דודג' צ'ארג'ר R/T/יח"ץ, אולפני יוניברסל

דאטסון 240Z - בצהוב בוהק ועם קיט שמרחיב את הגוף של מכונית הספורט היפנית הקטנה ומכסה מנוע שמתוכו מציץ סופרצ'ארג'ר מפלצתי. נראה שהסצינה היחידה בה היא מופיעה היא המירוץ שנערך בין טורטו לדנטה, כאשר היא נהוגה בידי גברת צעירה.

למבורגיני גייארדו - באחד המרדפים נראית שיירת מכוניות חוצה את רחובות רומא המובלת בידי מכונית העל בצביעת זהב, כי אם יש רעיון טוב למכונית מילוט זה להיראות כמו הדבר הכי חריג בעולם.

אלפא רומיאו 2000GT - אם יש לנו בקשה אחת מפיית הסרטים זה שאת המכונית הזו הם לא ישמידו. מכונית הספורט הזו שפוסלה ביד אומן על ידי ברטונה מופיעה בכתום זועם, מזגזגת ברחובות העמוסים של רומא.

אלפא רומיאו GT2000 וולוצ'ה. אתר יצרן
בבקשה שלא קורה לה משהו רע בסרט/אתר יצרן

שברולט אימפלה - המכונית של דנטה במירוץ מול דום, היא לא בדיוק הייתה היריבה הישירה של הצ'אלנג'ר באותה תקופה של סוף שנות ה-60 ותחילת ה-70. אבל בואו, רוצים לפתוח פה את האמינות של הסדרה הזו בכל מה שקשור לדיוק היסטורי ונהיגה?

הארלי דיווידסון קונספט - לא בדיוק ברור מאיזו תערובת דגמים הוא נוצר או האם הוא מבוסס בכלל על דגם קיים, אבל במהלך אחת מהסצנות בהן מעיף דנטה מכוניות באוויר הוא עושה את זה על מין סטריטפייטר-בובר עם מנוע V ענק, סעפת פליטה אדומה ולוגו הארלי דיווידסון על המיכל (ללא הכיתוב). אנחנו לא יודעים מה זה, אבל הלוואי שהארלי תייצר אותו.

עוד בתפריט: פורד פיירליין, שברולט אל קמינו עם משגרי רקטות (אוקיי...) ופורשה 911 שגומרת רע מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully