וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרש כנף: הריקול המוזר של דודג'

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:02

קריאה לתיקון בארה"ב מתריעה בפני בעלים של דודג' דוראנגו מפני סכנה אפשרית של התנתקות הכנף האחורית של הרכב באופן שיסכן את שאר משתמשי הכביש. מספר יחידות מהדגם הגיעו גם לישראל

דודג' דוראנגו. אתר יצרן
משפחת דוראנגו, להיט בארצות הברית/אתר יצרן

בישראל הסיכוי שלכם להיתקל באחד די נמוך, אבל בארה"ב יש סיכוי לא רע שתמצאו את עצמכם בכביש מאחורי דודג' דוראנגו - ה-SUV הבינוני (גדול במונחי ישראל) של דודג'. אם זה כן קורה לכם, מומלץ מאוד לשים לב שהספוילר האחורי שלו, אותו מדף קטן בחלקה העליון של הדלת האחורית יושב היטב במקומו.

בריקול שפרסמה ה-NHTSA, שהיא הרשות האמונה על הבטיחות בכבישים המהירים בארצות הברית היא מתריעה בפני סכנה אפשרית למשתמשי הדרך בשל חשש מהתנתקות של הספוילר האחורי של הדוראנגו, מה שעלול לפגוע בכלי רכב שנוסעים מאחוריו בכביש.

דודג' דוראנגו. אתר יצרן
התקנה לקויה עשויה לגרום להתנתקות הכנף/אתר יצרן

הגורם לתקלה הזו הוא אופן ההתקנה של הכנף האחורית של הרכב שבמקרים מסוימים, כאשר נפתח תא המטען נוצר מגע קל בינה לבין גוף המכונית. מגע קל, אולם לאורך זמן ועם מאות פתיחות של תא המטען החשש הוא שכתוצאה מכך ההצמדה של הכנף למכונית נפגעת ומכאן הדרך להשתחרר תחת התנגדות האוויר בנסיעה בכביש בין עירוני קצרה. ולפגוש חלק פלסטיק ברוחב של כשני מטרים שמתעופף בכביש המהיר ומחפש שמשה או רוכב אופנוע חסרי מזל זה הדבר האחרון שאתם רוצים.

הריקול עצמו מקיף 139,019 כלי רכב משנות הדגם 2021-2023 בלבד, אמנם בישראל יש יחידות ספורות ממנו, אבל זו בהחלט הזדמנות טובה להזכיר שאם יש לכם גגון, כנף, מנשא או כל תוספת על המכונית שלכם כדרך קבע - עשו לכם מנהג לבדוק שהם מהודקים ולהיות קשובים לרעשים חשודים ויוצאי דופן מכיוונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully