וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני תשיק קרוסאובר חשמלי מוזל ב-2024

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 19:51

במקביל לקנטרימן ולדור החדש של המיני הקלאסית, תשיק החטיבה הצעירה של ב-מ-וו את האייסמן, שישתלב ביניהם, בגודל וגם במחיר. הפרטים בפנים

מיני אייסמן קונספט. מיני,
אייסמן קונספט משנה שעברה/מיני

בתחילת החודש הכריזה ב-מ-וו רשמית כי תשיק בשנה הבאה דור חדש של המיני קנטרימן, ושלראשונה בתולדות המותג הבריטי כל כך, הוא ייוצר בגרמניה, במפעל ב-מ-וו בלייפציג, לצד ה-X1 שעליו יתבסס הקנטרימן הבא.

אבל האמת היא שלמיני יהיו שלוש השקות בשנה הבאה, כולל אחת של קרוסאובר נוסף. האייסמן, שיהיה גרסת ייצור של רכב הקונספט מ-2022, ימוקם בין הקנטרימן למיני הקלאסית, שתזכה בעצמה לדור חדש בשנה הבאה.

בעוד שהקנטרימן יגדל ב-12 ס"מ לאורך של 4.42 מטר, והמיני החדשה תתקצר באופן נדיר בתעשייה ב-2 ס"מ ל-3.80 מטר, האייסמן ישתרע לאורך של 4.07 מטר. בניגוד לקנטרימן, הוא יהיה חשמלי בלבד. למעשה האייסמן יהיה בגודל של הקנטרימן המקורי.

מיני אייסמן קונספט. מיני,
סביבת נהג צבעונית וצעירה יותר משאר דגמי מיני/מיני

בב-מ-וו מכינים את השטח להתייקרות של הקנטרימן, שכבר כיום בגרסת פלאג אין עולה בארץ 275 אלף שקל, יותר מטסלה מודל Y לונג ריינג'. במינכן מבינים שהם חייבים קרוסאובר יקר פחות, שיביא למותג קהלים חדשים.

האייסמן יתחרה באירופה בקרוסאוברים חשמליים כמו רנו מגאן E, ג'יפ אוונג'ר החשמלי והגרסה החשמלית של פורד פומה. בישראל דגמי מיני סובלים מתמחור גבוה משמעותית יחסית לאירופה, מעניין אם דלק מוטורס תנצל את ההזדמנות להעניק לקרוסאובר המוזל מחיר תחרותי באמת שיהפוך אותו נגיש יותר ללקוחות חדשים למותג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיני אייסמן קונספט. מיני,
תכנון יעיל שמתאפשר ברכב חשמלי אמור לאפשר מושב אחורי מרווח/מיני

כבסיס תשמש פלטפורמת המיני החדשה, שתגיע עם סוללות 40 ו-54 קוט"ש, שיספיקו לה לטווח של 400 ק"מ, כאשר טעינה מהירה כבר תוכל להתבצע בקצב של 130 קוט"ש. הטווח של האייסמן יהיה מעט יותר קצר. האייסמן ייוצר לצד דגמי המיני החשמליים בסין.

הייצור מיועד להתחיל בסתיו 2024, ומסירות ראשונות ללקוחות - ב-2025.

  • עוד באותו נושא:
  • מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully