וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד בן ה-3.5 שכבר נוהג בפרארי

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 14:13

בעוד ילדים אחרים בגילו בדיוק עושים את המעבר מאופני איזון לכאלו עם גלגלי עזר, עבור זיין ספוגולו הסטנדרט הוא רכיבה על אופנועי ענק ופרארי SF90

ילד בפרארי. מתוך עמוד האינסטגרם של zayn sofuoglu, צילום מסך
סופגולו הצעיר מאחורי ההגה/צילום מסך, מתוך עמוד האינסטגרם של zayn sofuoglu

מתרוצצים בגינה השכונתית אחרי הזאטוט ומוודאים שהוא לא נתקל במכשולים עם הבינבה? אולי אתם תוהים אם הגיע הזמן להעביר אותו לתלת אופן קטן? ובכן יש ילד אחד מיוחד מאוד שיכול אפילו ללמד את אבא ואמא דבר או שניים בכל הקשור לנהיגה ורכיבה. הכירו את זיין ספוגולו, ילד בן 3.5 שמתחזק חשבון אינסטגרם בן מיליון עוקבים שם ניתן לראות אותו רוכב ונוהג על שלל כלי רכב. כאלו המותאמים למימדיו וכאלו שממש ממש לא.

בוידאו הזה, הוא נראה נוהג על מסלול מירוצים קטן בלא פחות מפרארי SF90, מכונית הספורט ההיברידית של היצרנית האיטלקית, אולי אומר משהו על המכונית יותר מאשר עליו, אבל בכל מקרה מרשים מאוד.

אחרי שהוא עולה על חליפת מירוצים, עטוי כפפות וחובש קדסה לשם הרושם, הוא מתיישב בפרארי האדומה ויוצא להקפות על המסלול כאשר הוא ישוב בכיסא מגביה ומגיע בקושי לדוושות המוגבהות. אז לא מדובר במהירויות שישברו שיאי הקפה, אבל בהחלט מרשים לראות את עבודת המבט שלו בכניסה לפניות.

האב הדוחף במקרה הזה הוא קינן ספוגולו, בעל 5 אליפויות עולם בקטגוריית אופנועי הסופרספורט. אז לא מפתיע שלא רק על שני גלגלים אלא גם על ארבעה יש לילד מה להציע. בסרטון אחר הוא נראה רוכב על הונדה גולדווינג, אופנוע תיור ענק בנפח של 1,800 סמ"ק. איך עוצרים בלי להגיע לרצפה? זיין הצעיר פשוט מגיע עד לנקודה בה אבא עומד ושם הוא מאזן את האופנוע ומאפשר לו לרדת. וותק הרכיבה שלו כבר מרשים מאוד, בסרטונים מוקדמים שלו הוא נראה רוכב כבר מגיל שנתיים בחצר הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השקת אולם התצוגה של פרארי. סיוון פרג,
פרארי SF90, גם ילד בן 3.5 יכול.../סיוון פרג

מזדעזעים מחוסר האחריות ההורית? ובכן אתם לא לבד, קינן שהיה גם חבר פרלמנט בטורקיה ספג ביקורת על כך שהוא מתיר לבנו לבצע את הנהיגות האלו ומעלה אותן לרשתות החברתיות. כי על אף העובדה שהילד לבוש בביגוד מגן, נוהג ברכב שנראה שהותאם למידותיו ועושה זאת במתחם סגור ללא סיכון אחרים, אנחנו לא בטוחים אם יש בקרב מיליון העוקבים שלו הורים עם קצת פחות אחריות שיקבלו השראה מהסיפור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully