וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא תקנה לי: לגו הוציאה דיפנדר 90 מטורף

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 2:12

אין לכם כסף לדבר האמיתי? בלגו ינסו לגרום לכם להרגיש קרובים לבעלים של לנד רובר 90 מדוגם באמצעות הערכה הזו, אנחנו כבר יודעים מה לבקש כמתנה לפסח

לנד רובר דיפנדר 90 מלגו/לגו

לגו מרחיבה את סדרת ה"אייקונים" שלה, זו שגם בה בשנים האחרונות היא משתפת פעולה עם רשימה ארוכה של יצרניות רכב, מפרארי לפורד, ממקלארן למשאיות של מרצדס וגם הטרקטורים של ג'ון דיר לבניית דגמים שלהן מערכות הלגו המפורסמות. מדגימה סינרגיה של קידומי מכירות ומן הסתם גם מגלגלת לא מעט כסף בחסויות האלו

עכשיו זו שוב לנד רובר ועם הדיפנדר 90 עם ציוד שטח מלא. רק שהפעם לא מדובר בקידום המכירות של זה החדש, אלא הקלאסי שייצורו הופסק בשנת 2016. ליתר דיוק ביום שישי ה-29 לינואר בשעה 9:22 אז פלט פס הייצור בסוליהול את החתיכה האחרונה שהייתה גרסת ה-90 הקצרה של הדיפנדר, כמעט כמו זו של דגם הלגו שאתם רואים כאן. אז אם פספסתם את ההזדמנות לקנות אחד מהאוריגינלים עוד בשנות הייצור שלהם, בקרוב מאוד תוכלו לשים יד על אקזמפלר.

לנד רובר 90 לגו. אתר יצרן
דיפנדר 90 מזווד בדיוק כמו שהיינו עושים אותו/אתר יצרן

אבל אם כשאומרים "לגו" עולה לכם בראש דימוי של צעצוע לילדים, זה לא המקרה, ברוחב וגובה של 16 ס"מ ואורך של 32 ס"מ הוא מצריך יכולות בנייה לא מבוטלות ומיועד לגילאי 18 ומעלה (למרות שלא נראה לנו שיבדקו לכם תעודת זהות...). הדיפנדר 90 הירקרק הזה (צבע שגם לו משמעות בהיסטוריה של לנד רובר) מורכב מ-2,336 חלקים ובדומה לקיטים דומים בסדרה הזו (כמו פורשה 911) ניתן לבנות אותו באחת משתי תצורות - כגרסת רכב מסעות עם ציוד שטח מלא או דגם "סדרתי".

בתצורת רכב המסעות הוא מציג מגן חזירים מלפנים, כננת עובדת, שנורקל, גגון עמוס בציוד, פלטות חילוץ, היי-ליפט (עובד!), ג'ריקנים ועוד. יש אפילו שתי גרסאות מנוע שמהן אפשר לבחור, אחת דומה לדיזל והשנייה היא ה-V8.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לנד רובר 90 לגו. אתר יצרן
עם גגון עמוס כל טוב, כולל היי-ליפט מתפקד/אתר יצרן
לנד רובר 90 לגו. אתר יצרן
הגה ומערכת בולמי זעזועים/אתר יצרן
לנד רובר 90 לגו. אתר יצרן
כמו הרבה דיפנדרים ישנים, גם הוא זקוק לכלי עבודה בשליפה, כל הזמן/אתר יצרן

אגב לגו, לנד רובר ודיפנדר, ביוני 2019 פרסם סוכן של לגו את הערכה של הדיפנדר החדש שלושה חודשים לפני הצגת הדגם האמיתי, מה שהעמיד את לנד רובר בסיטואציה מביכה מאוד. מי יודע, אולי הדגם החדש הזה הוא בכלל חלק מהסדר פיצוי של לגו עבור יצרנית רכבי השטח הבריטית-הודית. כך או כך, אם מה שצריך כדי לקבל ערכות כאלו הן פשלות - אנחנו בעד!

אנחנו גם בעד לקנות את שתי הערכות ולשים אותן זו בצד זו, אם אתם לחוצים כבר להזמין, בישראל מצאנו את הערכה הקיימת של הדיפנדר החדש במחירים של 740 שקל, באמזון ב-220 דולר ובעלי אקספרס זיוף שנראה רע מאוד ב-220 שקל.

עבור ה-90 הקלאסי אתם תצטרכו להתאפק רק עוד קצת. המכירות הרשמיות יתחילו ב-1 באפריל בחנויות המקוונות של לגו. המחיר - 240 יורו, כאש בסביבות יולי יגיעו הערכות גם לאולמות התצוגה של לנד רובר ויימכרו בהם לצד המכוניות האמיתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully