וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטום קרוז יש משימה בלתי אפשרית בתחום הרכב

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 17:32

אתה יכול להיות כוכב הוליוודי ענק, אבל הכסף שלך לא יהיה שווה דבר אם ביצרנית מכוניות העל יחשבו שהמתיחה שעשית עם אשתך מול כל התקשורת העולמית פגעה בשמה הטוב

משקפי שמש גברים - טום קרוז משקפי טייסים ריי באן. באדיבות יח"צ ריי באן,
קרוז ב"משימה בלתי אפשרית: מאבריק". להשמיד כור כרעיני? שטויות. נראה אותו קונה בוגאטי חדשה/באדיבות יח"צ ריי באן

בגיל 60 טום קרוז מצליח לשמור על מעמדו ככוכב הוליוודי, שהרוויח 13 מיליון דולר רק על ההופעה שלו בטופ גאן: מייבריק.

אבל יש דבר אחד שגם כחובב נהיגה ומהירות הוא לא יכול לעשות עם הכסף הזה: לקנות בוגאטי חדשה.

קרוז הוא אחד משורה של כוכבים שנכנסו לרשימה השחורה של יצרנית הרכב המיתולוגית שפשטה רגל בשנות ה-50 וקבוצת פולקסווגן החזירה לחיים עם הויירון ב-1999. מאז היא הספיקה למכור ב-2021 את השליטה בה לרימאק הקרואטית.

קרוז רכש ויירון עוד ב-2005, ומיהר להתייצב עימה להקרנת הבכורה של משימה בלתי אפשרית 3. לצידו ישבה אשתו דאז, השחקנית קייטי הולמס.

ואז עשה קרוז את הטעות שפוצצה את מנהלי בוגאטי: הוא עצר ליד השטיח האדום, יצא מהרכב, וניסה לפתוח את הדלת לזוגתו, כג'נטלמן אמיתי.

אבל הכוכב שמפורסם בהתעקשות שלו לבצע בעצמו פעלולים מסוכנים בסרטיו, ולא נעדר חוש טכני, לא הצליח לפתוח את הדלת במשך יותר מחצי דקה, מול מאות צלמים ועיתונאים, באירוע שתפס אז את הכותרות.

קרוז, הולמס והבוגאטי

בבוגאטי לא אהבו את מה שהגדירו כמתיחה על חשבונם, שהייתה עלולה להתפרש כבעיה טכנית במכונית הספורט הראשונה מייצור סדרתי שעברה את רף ה-400 קמ"ש.

מאז הוכנס קרוז לרשימה השחורה של לקוחות שהביכו את יורשיו של אוטורה בוגאטי, ולא יוכלו עוד לרכוש אחת חדשה. רשימה שבה נמצאים בין השאר אלוף הפורמולה-1 לשעבר ג'נסן באטון הבריטי, והמתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר.

באטון מכר ב-2009 ויירון אחרי שנהג בה רק 2,500 קילומטרים, מה שנחשב בעיני החברה כחוסר כבוד למותג. מייוות'ר הואשם בידי החברה בספסרות, אחרי שמכר וירון קרוב לתאריך הרכישה ובמחיר גבוה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully