וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבולבלים? גם אנחנו: הרמזור מקריית אונו ששיגע את הרשת

17.4.2023 / 0:02

רמזור שהותקן בסוף השבוע ברחוב התמר בעיר שיגע את הרשת, לאחר שנראה בו חץ ירוק לצד שמאל בעוד שמעליו שלט המורה לפנות לכיוון השני - אז מה באמת צריך לעשות?

כלי רכב עוברים באור אדום ברמוזר/עמותת אור ירוק

ספק אם בקרית אונו שיערו שיעלו לכותרות בנסיבות כאלה, אבל רמזור שהותקן בסוף השבוע (יום חמישי) ברחוב התמר בעיר שיגע את הרשת. בתיעוד שהפך ויראלי נראה באור הירוק ברמזור מופיע חץ המצביע לצד שמאל - אבל מנגד מעל הרמזור מופיע שלט המורה לפנות דווקא לכיוון השני, כלומר ימינה.

הרמזור בקרית אונו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרמזור בקרית אונו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב"מעריב" דווח שהרמזור הוא חלק מנתיב תחבורה ציבורית דו-סטרי חדש שהיה אמור להיפתח לתנועה בסטף השבוע ולחבר את העיר לרשת הכבישים המטרופולינית של גוש דן. בנוסף לנתיבי התחבורה הציבורית בוצעו גם עבודות שדרוג למרחב העירוני הכוללות חידוש תשתיות, תחנות אוטובוס מתקדמות ושביל עירוני אופניים מופרד.

מעיריית קרית אונו נמסר כי "הרמזור הותקן רק לפני כחצי שעה" ומיד החלו לטפל בהסדרתו, אולם נראה שלא הכל הסתדר, מכיוון שעם צאת השבת פרסמה העירייה את ההודעה הבאה: "תושבות ותושבים יקרים, הנת"צ נפתח היום לראשונה לתנועה, ועם הפתיחה אותרו הפרעות ואף תקלות קלות.

"לעיתים היה זה מופע ירוק קצר ולעיתים בלבול לנוכח רמזור לא מוכר, לעיתים זה צורך בצביעה נוספת וכן הלאה. אנו מנטרים את הקשיים, קשובים לתלונות, עוקבים ומטפלים, כמעט און-ליין, במה שניתן באופן מיידי, ובאחרים, בהקדם האפשרי. עד לסיום התקופה הקצרה הנדרשת לבחינה ולהטמעה, אנו מבקשים מכם מעט סבלנות והרבה שיתוף פעולה.

במהלך התקופה הקרובה ביותר, נפתור את הקשיים, נטפל בכל התקלות ונדאג לגל ירוק חכם ומסונכרן, על מנת לגרום לתנועה לזרום בבטחה. אנו עומדים לשירותכם בכל עת ומודים לכם על שיתוף הפעולה ועל הסבלנות הרבה".

בתגובות סיפרו הגולשים על הכאוס התחבורתי שנוצר בעיר, על רמזורים קצרים מדי שמסכנים חיים, על רמזורים ירוקים במקביל להולכי רגל ולכלי רכב ועל נהגים רבים שנוסעים באור אדום בשל חוסר ידיעה על הרמזורים החדשים או בלבול בשל כמות הרמזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully