וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: MG תנסה להעיר את שוק הסטיישן בארץ עם ה-MG5 החשמלית

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 18:08

MG5 EV ראשונה נחתה בשבוע שעבר באילת לקראת השקה בעוד שבועיים, לתוך שוק שאיבד השנה את מלכת המכירות שלו, הקורולה ספייס. מה הטווח שלה?

MG5 EV/MG

לפני כעשור הפכו לפתע פורד פוקוס סטיישן, יונדאי i30cw ורנו מגאן אסטייט ללהיטים בשוק הליסינג, אחרי שנים שבהם התצורה הכל כך משפחתית הזאת הייתה זניחה מאוד בשוק הישראלי. אבל כשהמכוניות האלה סיימו את חוזי ההחכרה והגיעו למגרשי המכירה הביקוש להן לא היה ממש גבוה, בלשון המעטה.

את התוצאה אפשר לראות בשוק הסטיישנים החדשים כעת. רק שני דגמי סטיישן משווקים כעת בישראל, פורד פוקוס (1,000 סמ"ק טורבו בנזין, 146-150 אלף שקל) וקיה סיד (1,600 סמ"ק טורבו דיזל או 1,500 סמ"ק טורבו בנזין, שנמכרות שתיהן ב-153 אלף שקל).

אפילו טויוטה, שהקורולה ספיס שלה הייתה מבוקשת יחסית בעשור האחרון, עוד כשנמכרה כאן במיתוג שנה כאוריס סטיישן, החליטה לעצור את ייבוא גרסת הסטיישן עם השקת גרסת מתיחת הפנים לקורולה. סקודה מציעה את האוקטביה סטיישן המוצלחת רק בהזמנה מיוחדת.

אבל עכשיו מקבל השוק המצומצם הזה בוסט חשמלי.

MG5 EV. MG,
מתברר שזה עדיין חוקי לייצר מכוניות עם צגי מולטימדיה שאינם בגודל מסכי טלוויזיה/MG

בשבוע שעבר נפרקו באילת דגמים ראשנים של MG5 EV. מספר מצומצם של מכוניות כאלה כבר הגיעו לארץ בייבוא זעיר מאירופה, אבל כעת מדובר במכוניות ראשונות שתציע לובינסקי, יבואנית MG, לאחר שהיצרן שלרר סוף סוף הקצאות משמעותיות יותר לשוק הישראלי.

MG5 היא כבר הדור השני של המשפחתית הסינית, שמיוצרת גם בגרסאות בנזין שלא תגענה אלינו ועברה ב-2022 מתיחת פנים. לגרסה החשמלית יש מנוע בהספק של 156 כ"ס, סוללת 61 קוט"ש וטווח של 400 ק"מ לפי תקינת wltp האירופית. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש נמשכת 8.5 שניות והמהירות המרבית היא 185 קמ"ש. טעינה מהירה (DC) מתבצעת בקצב איטי יחסית, 87 קילוואט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
MG5 EV. MG,
תא מטען שימושי/MG

הממדים משפחתיים: 4.60 מטר אורך, 1.82 מטר רוחב, 1.54 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.66 מטר. לתא המטען נפח של 480 ליטר בתקינה האירופית ו-578 ליטר עד הגג. קיפול המושב האחורי יגדיל את נפח תא המטען ל-1,367 ליטר מסחריים. בניגוד לחלק מהחשמליות האחרות ניתן לחבר וו גרירה, מה שחשוב דגם למי שרוצה לחבר מנשא אופניים, וכושר הגרירה עומד על 500 ק"ג.

לובינסקי טרם פרסמה את חבילת האבזור המקומי, אך באירופה הוא כולל מסך מולטימדיה 7 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ותאימות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

דגמי ה-MG5 מצוידים בחבילת בטיחות אקטיבית הכוללת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, כולל לפקקים ושמירת נתיב. המערכת מסוגלת לזהות הולכי רגל ורוכבי אופניים. עם זאת הרכב טרם נבחן במבחן הריסוק האירופי.

MG5 EV. MG,
יש טעינה מהירה, אך רק עד קצב של 87 קילוואט/MG

המחיר של הסטיישן החשמלית ייחשף רק ב-3 במאי. באירופה מחירה זהה לזה של ה-ZS EV ארוכת הטווח, שנמכרת אצלנו ב-170 אלף שקל, וב-161 אלף שקל לאחר הנחה ללקוחות שהזמינו כבר לפני יותר משנה.

  • עוד באותו נושא:
  • mg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully